lachenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
OMG... dat gaat weer flink wat commentaar opleveren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze gaat Lieke helpen, die gaat een act doen.
Ze gaat tot aan haar bikini? striptease?
Gelukkig weet Disana beter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik had het over jou!Ik zou Disana nooit zo grof benaderen...
![]()
Lieke is ergens mee bezig. Natasia staat op de wacht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb die stream even niet gevolgd: Tas jaagt Aman en Braajen weg. waar is ze mee bezig???
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:41 schreef Gigageil het volgende:
Jammer voor Dennis dat ie eerst dronken moet zijn voor ie durft te dansen![]()
Ja, juist zo leuk......quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:16 schreef farceman het volgende:
Hee terug naar Jaap!!!!1
Burka?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
Dat scheelt Huub weer boetes.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Meganog het volgende:
Huub heeft al veel tegen Dennis willen doen, maar meer dan de helft is tegengehouden.
Hte lijkt erop dat ze een striptease aan het voorbereiden is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Wat trekt Lieke nou weer aan?
hahahahahhaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Sev het volgende:
Huub:"Waarover praat je dan met Dennis?"
Ik verwachtte dit:"Wenkbrauwen epileren enzo.." Maar dat kwam niet
Nee nee nee, Lieke en Natasja bereiden iets voor. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef farceman het volgende:
Kan stream 1 en 2 op Jaap?!!!!
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat scheelt Huub weer boetes.
Huub lijkt wel wat geobsedeerd door Dennis, net als Brian dat is door Huub.
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het andersom eigenlijk sterker: Dennis háát Huub echt.
Die gozert moet echt zo snel mogelijk geruimd wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs Amanda zei het: Hij vraagt steeds: Waar is Huub? Waar is Huub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |