Nee, Borisz had een dooddoener (na zijn post een uur niks, op een redelijk normaal tijdstip) Dus moet hij een rondje gevenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Maar uhh, is er feest of zo?
Ok danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, Borisz had een dooddoener (na zijn post een uur niks, op een redelijk normaal tijdstip) Dus moet hij een rondje geven![]()
Je hebt het zo druk , dat ik je net gewoon vergat te noemen toen ik alle vaste en huidige Hools-dames opnoemdequote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Godver, ik verveel me de @#@#@@.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het zo druk , dat ik je net gewoon vergat te noemen toen ik alle vaste en huidige Hools-dames opnoemde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp ook niet hoe ik nou jou kan vergeten, je bent gewoon van de Hools-dames het meest in to voetbal.quote:
Je bent gewoon een klootzak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef toma het volgende:
vandaag voor het eerst gereden met drank achter het stuur.
ik schaam me
quote:
quote:
Waar staan die namenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het zo druk , dat ik je net gewoon vergat te noemen toen ik alle vaste en huidige Hools-dames opnoemde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed, drukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:11 schreef borisz het volgende:
Hoe gaat die op het nieuwe werk Clau ?
Je moet je tietuh gewoon showen, dan krijg je misschien wat aandacht.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef toma het volgende:
ik schaam me
En terecht! Ik moest net voor de krant naar een jongerenfeest ergens op een weiland. Was met de auto, ik kon bier krijgen zoveel als ik wilde, maar heb netjes geweigerd. (Grolsch weigeren, het moet ook weer geen gewoonte worden) Er was uiteraard nog weinig te beleven, gingen al wel twee in hun blote kont op een rubberenband de bezeepte sjoelbaan op. De fotograaf moest een foto hebben, gelukkig waren er twee gekken. Ik bel morgen wel iemand van de organisatie, kan ik morgen mijn verhaal rondmaken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:13 schreef toma het volgende:
ik schaam me
nee niet veel, het was ook maar een kort stukje. We waren afgewerkt vandaag en we pakten er een biertje bij. Toen belde een autodealer (ik ben immers op zaterdagen autopoetser) of we een auto konden ophalen bij hem. Toen heb ik mijn collega even afgezet bij die dealer. Maar eigenlijk was het meer een verplichting. Anders drink ik nooooit als ik alcohol op heb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |