Ik heb ook nog een groot stuk steen op mijn kastje staan =]quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Sebasser het volgende:
Njah, nog 10 minuten en het is 10 uur.
Dan mag je de politie bellen vanwege geluidsoverlast.
Zou maar niet te veel lullen als ik jou was, straks wordt je weer in elkaar gepetst.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Sebasser het volgende:
Njah, nog 10 minuten en het is 10 uur.
Dan mag je de politie bellen vanwege geluidsoverlast.
Oplaten pakken wegens mishandeling. Tuigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Zou maar niet te veel lullen als ik jou was, straks wordt je weer in elkaar gepetst.
Dat merk je zo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoe weet je of het Antilianen zijn ? Had je het gevraagd ?
Ja, dat is bij mij ook het geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:12 schreef Ezgaroth het volgende:
Ik heb dat hier ook wel eens, ik hou me er verder niet zo mee bezig. (of het antillianen zijn weet ik niet, het is iig ahhahaaaaa blets boem whaaaaaaaaaaiiiiii achtig)
Wat dan wel weer hypocriet is dat als ik een keer herrie aan het trappen ben staan diezelfde lui hier wel voor de deur.
Blufferquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:15 schreef RadioSlut het volgende:
Nu staan ze gvd voor mn raam te schreeuwen.
GRRRR.
WAAR IS DIE STEEN.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Bluffermeer woorden dan daden he
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet toch dat ik zal missen.
En zielig trouwens voor die steen.
Laat dus maar, uit meelij (voor die steen).
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH gezichtsverliesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.
Ik weet toch dat ik zal missen.
En zielig trouwens voor die steen.
Laat dus maar, uit meelij (voor die steen).
Hoezo zou dat pijn moeten doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH gezichtsverliesdoet pijn he
zo'n virtuele afgang
Groeten terugquote:
op de politie kan je rekenen!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, 2 weken geleden stond er zo'n Antilliaanse drumband tot diep in de nacht 100 meter (!) schuin tegenover ons in een portiekflat op de 2e etage te spelen.
En de politie wilde bijna niet komen toen we om 01:30 belden omdat we niet het exacte huisnummer konden geven. Ja, nummer 20, maar we wisten niet of het A of B of E of whatever was. En eigenlijk wilden we toch wel graag slapen. (Dus 100 m verderop, ramen gesloten en wij lagen er wakker van)
Politie: "Ja, we willen niet bij de verkeerde deur aanbellen en dan iemand wakker maken"
Wij:![]()
![]()
Een portiekflat met enkelsteens muurtjes, plafonds van stro en gipsAlsof daar iemand sliep in dat portiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |