... en het dan niet kunnen laten aan je haar te zitten.
Ik heb dus lang haar (en ja ik ben een man) en het komt me regelmatig voor op werk danwel ergens in een cafe of waar dan ook dat iemand het grappig vind om aan mijn staart te trekken.
Ik vind dit natuurlijk rete irritant, want mijn haar is me heilig er zijn gevallen waarbij ik iemand gewoon een flinke stomp gaf voor het trekken aan mijn haar. (het ligt er een beetje aan in welk humeur je me treft) Maar als je dat dan zegt dan lachen ze en doen ze het zo overnieuw.
Nu kan ik het me natuurlijk op het werk niet permitteren iemand een smeer voor zijn muil te geven, maar ik vind dat er een wet tegen geschreven moet worden....
Als iemand een wazig kloppend gezwel aan zijn kop heeft ga ik daar toch ook niet in zitten prikken met een stok.
Wat ook irritant is zijn mensen die je een geldbedrag willen geven voor het afknippen van je haar.
Daar moeten ze ook eens mee kappen, ik heb er al boden van 500 euro afgewezen dus opzouten!
500 euro heb ik binnen 2 week op mijn bankrekening, mijn haar duurt 3 jaar voor het weer terug is.