Hippiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:07 schreef Jesse_ het volgende:
ik wil het ook wel over 3 jaar storten, kut hippie![]()
Ik ben al dood. Gaat niet werken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:07 schreef Hari-Bo het volgende:
Help de wereld met je pauper kapsel;
[afbeelding]
Stoerquote:
Mannen met van die knetterharde gelstekels wel dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef alors het volgende:
Je vraagt er gewoon om. Mannen met lang haar is geen porum.
Die moet je gewoon lekker door hun haar woelen, dan gaan ze huilenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:12 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Mannen met van die knetterharde gelstekels wel dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet je gewoon lekker door hun haar woelen, dan gaan ze huilen
Right...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Emo?
http://home.casema.nl/k.debie/dingbat.JPG
Het is maar wat je emo vind zeg ik dan.
Iemand deed dat een keer bij zo'n jongen op de basisschool. Toen moest die jongen helemaal huilenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die moet je gewoon lekker door hun haar woelen, dan gaan ze huilen
Alto?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Malibu-06 het volgende:
Lang haar bij mannen![]()
![]()
alto
Tot in de nek kan nog, maar een staartje![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Emo?
http://home.casema.nl/k.debie/dingbat.JPG
'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:26 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Alto?
Het word steeds spannender
Voetbal avatars![]()
MIJN VLINDER IS COOL, NIET OVER MIJN VLINDER BEGINNENquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef alors het volgende:
[..]
'
niks mis met voetbal!
en wat heb jij dan voor duistere? met zo'n semi-spirituele vlinder
Ja waarom zijn bananen krom.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef Malibu-06 het volgende:
Je zal best een aardige kerel zijn, maar waarom moet je jezelf zo raar kleden etc.?
Kut altoquote:
maar jij bent een vieze lesboquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:36 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Mannen met lang haar![]()
Mensen die aan mannen hun staarten gaan trekken![]()
Ik klaag altijd bij degene die dat doen (ik ben niet zo'n "papa papa hij zit aan mijn haar - renner") maar je word vaak pas serieus genomen als je het een stuk of 10 keer met een stalen gezicht zegt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:39 schreef Ciska het volgende:
Ga aangiften doen man....ongewenste intimiteiten...en aanklagen die handel en flink wat smartegeld eisen,dan heb je die 500 euro binnen 1 dag al verdiend ipv 2 weken!!!!!
Wat heeft lang haar met verzorging te maken ranzig stuk maagzweer?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kut alto![]()
![]()
![]()
Ga je zelf eens verzorgen ofzo! Of als je je zelf al dood noemt, waarom spring je dan niet voor de trein? zijn we ook weer van dit gezeik af.
Je beroep is niet bepaald een relevante toevoeging in dit topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:49 schreef Vitalogy het volgende:
Ik laat toch liever mijn haar knippen dan twee weken piemels zuigen.
Als die pics in je fotoboek recent zijn, dan is je haar nog niet interresant genoeg om aan te trekken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:03 schreef Metalex het volgende:
Nog geen last van gehad gelukkig. Maargoed...tis dan ook wat minder lang.
Maar verder..lijkt me irritant.
Ze zijn niet recentquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:07 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Als die pics in je fotoboek recent zijn, dan is je haar nog niet interresant genoeg om aan te trekken.
Een staart of loshangend maakt ook nog een verschil, als ik het niet in een staart heb zit niemand er aan maar dat is irritant in de wind hiero.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Ezgaroth het volgende:
Als iemand een wazig kloppend gezwel aan zijn kop heeft ga ik daar toch ook niet in zitten prikken met een stok.![]()
Mensen die me niet kennen lopen idd met een boogje om mij heen (op straat bijv), maar in een cafe of op werk als mensen er achter komen dat ik best een "lang leve de pret" type ben begint het gedonder meestal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:20 schreef ajay het volgende:
Ik snap niet wat voor soort kringen jij je in bevindt, dat manne zomaar aan je haar trekken. Ik heb vroeger ook lang haar gehad (tot de schouderbladen), maar dat schrok eerder mensen af, denk ik. Op mijn vriendin/ma/famillie na kwam/komt niemand aan mij, tenzij ik terug mag aanraken...
Doe eens posten hoe die heet? Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mannen met een staart.
* Roel_Jewel hoort ineens weer een stukje van Youp van 't Hek ..... Over elastiekjes en wasbakken enzo ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |