Het zal Scan ook niet zijn.quote:
Zie het als kunst. Gewoon een prachtshot door een getint glas. Gewoon mooi en toevallig naaktquote:
Toch was de BB douche wat dat betreft onthullender.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De opmerking van 'n user dat Nadia 'n grote bos haar had staan kunnen we wel vergeten, denk ik
[afbeelding]
[afbeelding]
dat zou je nog wel eens kunnen verrassenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
Ik blijf het een leuk stel vinden.quote:
Die is net niet goed. Ze duwt niets tegen het glas aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inderdaad, die scanman toch ......
[afbeelding]
Ik vind haar bloedmooi en ik vind Dennis spuuglelijk, en nu? Hoe moet het nu verder met me?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:16 schreef voyeur het volgende:
Polletje er tegenaan gooien? Het lijkt me dat vrouwen massaal op Nadia's uiterlijk afgeven, terwijl de mannen daar niet zo'n last van hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |