dat staat voor; terug vind post.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Tvp?
quote:
Fijn, dankje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Arthur.Spooner het volgende:
De hele shit is van te voren gescript. De winnaar staat ook al vast.
n00bquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef Arthur.Spooner het volgende:
De hele shit is van te voren gescript. De winnaar staat ook al vast.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn, dankje.
Nee, serieus...
Hier hebben we echt wat aan...
Écht...
Ontzettend bedankt voor je bijdrage.
Serieus heel fijn.
Toevallig woont de scripter bij mij in de straat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn, dankje.
Nee, serieus...
Écht...
Serieus heel fijn.
Coolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toevallig woont de scripter bij mij in de straat.
Elke zaterdag houdt ie een feestje en daar verklapt ie vast de gebeurtenissen van volgende week, die man is zo trots op dat hij dat hele gebeuren mag scripten, en kan dat dan ook niet geheim houden..
Hier meer aan?
Tjah, geloof het of niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fijn, dankje.
Nee, serieus...
Écht...
Serieus heel fijn.
Tuurlijk, kansloze pauper.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:25 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Tjah, geloof het of niet.
Ik snap ook wel dat je liever geloofd dat het allemaal 'life' en spontaan is, en als ik nu je enige rede om op te staan heb laten verdwijnen als sneeuw voor de zon, dan spijt me dat mateloos.
Zo, dat is een originele Fok!-oneliner!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tuurlijk, kansloze pauper.
Ga je nu weer spelen?
Stoerder dan jij bent iig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Zo, dat is een originele Fok!-oneliner!!
Damn wat ben jij stoer zeg!!
Ik verdedig DGK niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Veel intellectueler had ik je ook niet verwacht hoor, als je DGK zo verdedigd
Dan heb ik me in ieder geval goed aangepast aan het heersschende niveau dezer forum.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Het enige waar ik je op wijs is dat je de meest kansloze, nutteloze en voor de hand liggende post ooit hebt gezet.
Nu mag je weer weggaan, veel plezier verder.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dan heb ik me in ieder geval goed aangepast aan het heersschende niveau dezer forum.
En nu?.
Ben je nog kanslozer dan 15 minuten geledenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:31 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Dan heb ik me in ieder geval goed aangepast aan het heersschende niveau dezer forum.
En nu?.
He! Don't fuck with DGK of andere Tien-programma's!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Veel intellectueler had ik je ook niet verwacht hoor, als je DGK zo verdedigd
Koop een dropveter en bouw een feestje, misschien wil Sebasser je wel een kusje geven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je nog kanslozer dan 15 minuten geleden![]()
En jij wil bij de politie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Koop een dropveter en bouw een feestje, misschien wil Sebasser je wel een kusje geven.
Jij wordt in ieder geval een van de eerste die ik een nutteloze boete aannaai.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En jij wil bij de politie?
Tief toch op als je niet nuttigs te melden hebt, relhoer.
Kusjes? aan ian? neen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:34 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Koop een dropveter en bouw een feestje, misschien wil Sebasser je wel een kusje geven.
Oh?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Jij wordt in ieder geval een van de eerste die ik een nutteloze boete aannaai..
.
Mijn god, wat ben jij grappig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kusjes? aan ian? neen.
Maar bubba wil je vast wel assrapen in een donkere gang ergens, het liefst terwijl je vriend en je geadopteerde zoon meekijkt.
Ja, dat vind je vast wel leuk.
Daar wil ik wel een dropveter op eten.
Dankje, ik vond het zelf een van mijn zwakte posts.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben jij grappig.
Geef me even een kwartiertje om bij te komen.
En jij als koning der inhoudsloze, voorspelbare posts kan daar inderdaad prima over oordelen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Mijn god, wat ben jij grappig.
Geef me even een kwartiertje om bij te komen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:39 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Kan iedereen nu weer normaal tegen elkaar doen?
kthxbai.
Dat lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Jaap helemaal niet ingehuurd maar probeerde hij dat gewoon als BS excuus tegen die trainer te gebruiken... en als de redactie de microfoon wel open had laten staan dan was Jaap z'n BS verhaaltje nu al als waarheid over internet gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |