nee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Het is: gecancelled.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef -skippybal- het volgende:
Wordt!!
Inderdaad, want de wereld draait om Holland heenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Erotica_ het volgende:
Als het geen Nederlands woord is kun je er toch geen grammaticale regels aan vaststellen?![]()
ik vind annuleren mooier dan cancellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:35 schreef oordopje het volgende:
engels is gewoon een mooiere taal dan het nederlands naar mijn mening
Alsof dat Nederlands isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
GVD.. Zeg gewoon geannuleerd.En dit werd gezegd tijdens het nieuws
![]()
Laatst ook bij de NOS journaal: Het was "fake"![]()
En dit allemaal komt van een allochtoon.. Kun je je voorstellen hoe erg ik me hieraan irriteer![]()
Klacht: Verengelsing van het Nederlands
Dat is een naam, geen echt woord. En nee, globalisering is geen vooruitgangquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind het juist vooruitgang. Engels is toch de belangrijkste taal van de Westerse wereld. Je wilt toch niet dat bijvoorbeeld operation Desert Fox, operatie Woestijnvos wordt genoemd?
Ga 'm dan gewoon meteen compleet gebruiken ipv kansloze leenwoorden gebruiken. "gecancelled" is idd behoorlijk triest. "geannuleerd" is maar één lettergreep meer, zo veel moeite kost het toch niet om dat uit te spreken...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind het juist vooruitgang. Engels is toch de belangrijkste taal van de Westerse wereld.
En waarom is het triest dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:00 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ga 'm dan gewoon meteen compleet gebruiken ipv kansloze leenwoorden gebruiken. "gecancelled" is idd behoorlijk triest. "geannuleerd" is maar één lettergreep meer, zo veel moeite kost het toch niet om dat uit te spreken...
Ze hadden jou geboorte moeten cancellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
GVD.. Zeg gewoon geannuleerd.En dit werd gezegd tijdens het nieuws
![]()
En dit allemaal komt van een allochtoon.. Kun je je voorstellen hoe erg ik me hieraan irriteer![]()
Klacht: Verengelsing van het Nederlands
Het hoeft toch geen mengelmoes te worden? Je kan toch gewoon Nederlands én Engels praten. Tegen Nederlanders praat je Nederlands en tegen buitenlanders praat je Engels. Simple as thatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef Lightning_NL het volgende:
Ach, jij vind honderden verschillende talen behouden en moeite blijven hebben met internationale communicatie vooruitgang! Kan! Ben je wel stom.
Omdat het nergens voor nodig is aangezien er gewoon een Nederlandstalig woord is, en ik zeker weet dat er genoeg mensen zijn die geen idee hebben wat "gecancelled" betekent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Lightning_NL het volgende:
En waarom is het triest dan?
jawel, maar ik vind niet dat je je daaraan hoeft te houden. maar goed, de TS heeft zelf een debiele fout gemaakt met 'irriteren'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:34 schreef Erotica_ het volgende:
Als het geen Nederlands woord is kun je er toch geen grammaticale regels aan vaststellen?![]()
Die groep sterft langzaam maar zeker uit. Kut paupers die geen engels spreken!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Omdat het nergens voor nodig is aangezien er gewoon een Nederlandstalig woord is, en ik zeker weet dat er genoeg mensen zijn die geen idee hebben wat "gecancelled" betekent.
Zoals jij, bedoel je? Werk eerst maar aan je Nederlandsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:44 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Die groep sterft langzaam maar zeker uit. Kut paupers die geen engles spreken!![]()
Typ foutje word ook al niet meer gewaardeerd vandaag de dag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:48 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Zoals jij, bedoel je? Werk eerst maar aan je Nederlands
Erger.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
Kun je je voorstellen hoe erg ik me hieraan irriteer![]()
Ik dacht kiejbord, kompjuter en vledskrien...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Hehe wat een huilie's hierzo.
Net alsof jullie de woorden keyboard, computer, flatscreen, e.d. niet gebruiken?
Of zeggen jullie netjes toetsenbord, rekenapparaat, en platscherm?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:45 schreef WeebI het volgende:
Brits Engels > Al het andere Engels > rest > Frans
Ja...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:32 schreef Schijtgeit het volgende:
Het is: gecancelled.
Indeed, iedere Dick knows they should have gezegd "hoax"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Erotica_ het volgende:
Ik zou willen dat operation Desert Fox operatie Wüstefuchs genoemd werd. Dat is pas mooi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Lightning_NL het volgende:
Ik vind het juist vooruitgang. Engels is toch de belangrijkste taal van de Westerse wereld. Je wilt toch niet dat bijvoorbeeld operation Desert Fox, operatie Woestijnvos wordt genoemd?
Zal ik je eens wat verklappen, haarloze aap? Jou is ook nog fout geschreven.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:56 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Zucht, maar sommige mensen zullen het gewoon ook nooit leren...![]()
Ik ben trots op jequote:Op zondag 1 juli 2007 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat verklappen, haarloze aap? Jou is ook nog fout geschreven.
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Dat is een naam, geen echt woord. En nee, globalisering is geen vooruitgang
Ik ook. En ws wat vaker dan jij.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:34 schreef Lightning_NL het volgende:
Een teken van geestelijke armoede haha... Ik moest lachen. Jouw gebrekkig Engels is een teken van geestelijke armoede. Ik vind niks mis met het gebruik van een mengelmoes van Engels en Nederlands en ik doe het zelf steeds vaker omdat ik in het algemeen elke dag Engels moet lullen.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef Robin2130 het volgende:
Waar je je druk om kan maken zeg_!
Kansloos gewoon
Tevens: [afbeelding]
We wonen beiden in het buitenland zie ik, dus waarschijnlijk evenveel.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:44 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Ik ook. En ws wat vaker dan jij.
En als ik dan een keer Nederlands kan lullen doe ik dat ook gewoon en maak ik er geen suf mengelmoesje van. Of in elk geval, dat probeer ik. Ik kan me eigenlijk geen reden bedenken waarom het zo nuttig zou zijn om sommige woorden uit het Engels te pakken. Maak dan gewoon een juiste keuze en ga 100% Nederlands of 100% Engels lullen...
Heh, werk je profiel dan 'es bij.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:10 schreef Lightning_NL het volgende:
We wonen beiden in het buitenland zie ik, dus waarschijnlijk evenveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |