Vrijgezellen feest van Jaapquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
Wat is er loos. Kan iemand mij even in een zin uitleggen please?
Bootcamp voor Japio, dir is zijn vrijgezellenfeest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:46 schreef Lobasca het volgende:
Wat is er loos. Kan iemand mij even in een zin uitleggen please?
Hear, hear, klote kloons.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wou dat jij een beetje op hem leek en eindelijk eens met dat domme gezwam kapte
ja, ik ook...... maar die gast was al enorm aan het afgegeven en vaag aan het praten tegen Japie, voordat dit allemaal begon in de tuin.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:45 schreef mootie het volgende:
Ik vind het best sneu voor Jaap dat 1 van zijn vrienden zich zo opstelt.
Dan moet hij er zich ook buiten houden en niet met de tuinslang zijn huisgenoten nat gaan staan te spuiten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wou dat jij een beetje op hem leek en eindelijk eens met dat domme gezwam kapte
Ik denk dat hij wel had mee willen doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet hij er zich ook buiten houden en niet met de tuinslang zijn huisgenoten nat gaan staan te spuiten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |