4. Van wie was het appartement, waar Ross vanaf seizoen 5 tot het einde van Friends in woonde, eerst?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:21 schreef Guilin het volgende:
1. Wie was Chandler's roommate voor Joey?
2. Wat is Ross' pagernummer (en wat is het vooral niet)?
3. Waar is Ross allergisch voor?
4. Van wie was het appartement, waar Ross vanaf seizoen 5 tot het einde van Friends in woonde, eerst?
Eddie, toen ik die bij Joey zag, zat ik echt: Hey, die ken ik!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef 2Mini het volgende:
Joey kreeg een eigen appartement en Chandler nam een nieuwe roommate, die overigens ook bij de serie Joey te zien is , hoe heette deze personage?
Eddie, wat een figuur was datquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef 2Mini het volgende:
Joey kreeg een eigen appartement en Chandler nam een nieuwe roommate, die overigens ook bij de serie Joey te zien is , hoe heette deze personage?
Ik herkende m aan zn stemquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Sawyer het volgende:
Eddie, toen ik die bij Joey zag, zat ik echt: Hey, die ken ik!!!
Kreeft ook nog, de rest hadden jullie allemaal goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Kip
[..]
Kiwi, pinda's en nog iets
[..]
Ugky naked guy?
Eddie Menuek.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:35 schreef 2Mini het volgende:
Stuk of vijf keer, gok ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Edit: Nieuwe vraag
Hoe vaak heeft Phoebe de naam Regina Philangie voor zichzelf gebruikt?
Toen ze Joey leerde liegen, toen met dat Europa verhaal tegen Joey, en volgensmij nog een paar keer maar die schieten mij niet zo te binnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Dear god, wat een vraagquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Ook nog wanneer ze Chandler helpt met solliciteren!! Dat ze gaan oefenen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:37 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Hij was Eddie in Friends, maar in Joey is ie iemand anders.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:42 schreef miss-scofield het volgende:
Hij speelt Eddie niet toch??
Kijken jullie 'Joey'..ik eigenlijk nooit...
Heeft 'ie het nog wel eens over de 'z'n friends'?
En Estelle is doodquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
En Joey's agent in Joey is weer Amanda in Friends.
En nog een keer nadat Ross de verkeerde naam bij het altaar zei. Phoebe belt Emily's moeder met het verhaal dat Ross z'n pilletjes niet had en daarm vrouwennamen door elkaar zou halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:43 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook nog wanneer ze Chandler helpt met solliciteren!! Dat ze gaan oefenen!
1. Praagquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef Guilin het volgende:
1. In welke Europese hoofdstad heeft Phoebe ooit gewoond?
3. Wat is Rachel's "house of worship?"
Tommy, gespeeld door Ben Stiller.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef Guilin het volgende:
2. Wie was Rachel's "screamer" vriend?
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
1. Praag
3. Bloomingdale's? (Volgens mij gaat Monica daar winkelen met Julie)
Nee, dat was Howard-the-"I-win"-guy.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:01 schreef Fezzizzel het volgende:
2. Een ex-vriend die riep dat ie scoorde, zij scoorde nooit. Wie t is geen idee
Klopt.quote:
Yasmine. Naar een van die vrouwen uit Baywatchquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:05 schreef Guilin het volgende:
3. Hoe heette de chick van Joey en Chandler?
Yasmine Bleeth.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Yasmine. Naar een van die vrouwen uit Baywatch.
Dat wordt volgens mij ook maar één keer gezegd, in de aflevering dat ze haar krijgen.
The Odd Couplequote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:05 schreef Guilin het volgende:
1. In één aflevering begint Ross met neuriën en doet de rest spontaan mee, van welke serie is deze theme song?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |