Chandler in Central perk net nadat hij die armband gekocht heeft omdat hij die kwijt geraakt was. ( Bloopers ervan zijn ook gaaf, wil maar niet lukken met matthew, en eindelijk lukt is, is jennifer haar tekst kwijtquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:58 schreef Sawyer het volgende:
Wanneer de bazin van Rachel platgereden wordt terwijl Rachel net een promotie zou krijgen. Dan baalt Rachel ontzettend, en gaat ze helemaal checken of ze die promotie nog gekregen had
"Bring out the hay!"
Wat/wie/waar?
Joey bij de lesbische bruiloft uiteraardquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:03 schreef DuranK het volgende:
"I have the cap, but yet I can not fly"
My whole life is a lesbian weddingquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:30 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Joey bij de lesbische bruiloft uiteraard
"Take whatever you want, just please don't hurt me."
Iig niet door mij. Ik weet alleen van Monica&Rachel, Chandler&Joey, 20 & 19quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
My whole life is a lesbian wedding
Je qoute is van waneer Joey een rol van 19 jarige wil spelen en idioot gekleed zijn kamer uit komt.
Overigens stond mijn vraag nog steeds open over het apartement nummer van Joey's eigen apartement. Maar ik weet niet of die nog geraden word.
volgens mij stonden er ook een keer andere nummers opquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef DuranK het volgende:
[..]
Iig niet door mij. Ik weet alleen van Monica&Rachel, Chandler&Joey, 20 & 19
Phoebe, nadat die massage heeft gehad van Monicaquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef Rianne84 het volgende:
"Let's just say I'm glad I'm not Chandler"
foutquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef DuranK het volgende:
[..]
Phoebe, nadat die massage heeft gehad van Monica
Het was in de pilot (en misschien kort daarna ook nog) 4 en 5, maar dat is verhoogd omdat 4 en 5 geen nummers zijn voor op een derde of vierde verdieping, en dat is waar ze ongeveer in het gebouw zitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
volgens mij stonden er ook een keer andere nummers op
Dit gaat over het handschudden voor een sollicitatie gesprek. Wel gezegd door Phoebe tegen Monicaquote:
100 stappen verderquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Breuls het volgende:
Waar Central Perk zich ten opzichte van het appartement bevindt is me overigens niet heel duidelijk.
Nee, 97quote:
Als Rachel probeert te kijken of het een jongen of een meisje is. ( Phoebe or Pheeboquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:36 schreef Lynx666 het volgende:
Ok, nieuwe opgave:
Ugly baby judges you!
Inderdaad 97, maar dat zegt nog niet waar het is. Is het bijvoorbeeld in hun gebouw? Of een deur verder? Of aan de overkant van de straat?quote:
Kipquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:21 schreef Guilin het volgende:
1. Wie was Chandler's roommate voor Joey?
Kiwi, pinda's en nog ietsquote:3. Waar is Ross allergisch voor?[quote]
Ugky naked guy?quote:4. Van wie was het appartement, waar Ross vanaf seizoen 5 tot het einde van Friends in woonde, eerst?
ow ja.. 555 was hetquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:27 schreef DuranK het volgende:
2= 555-JIMBO, en het werd verward met 555-JUMBO
3= pinda's, kiwi, schaaldieren, meer weet ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |