3. 7143457. Heb er de DVD even bij moeten pakken. TOW the blackout aan het eide als Chandler net een zoen heeft gekregen van Jill Goodacherquote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef Guilin het volgende:
1. Wat is Joey's pincode?
2. Wie heeft, volgens Joey, een slecht footballteam?
3. Wat is Chandler's bankrekeningnummer?
EDIT: Ichiban is overigens goed.
1. Alleen het eerste cijfer is fout.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:39 schreef 2Mini het volgende:
[..]
1. 4639 (uit mn hoofd gezegd..)
2. The Metz (Yeah the Knicks rule!)
3.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
3. 7143457. Heb er de DVD even bij moeten pakken. TOW the blackout aan het eide als Chandler net een zoen heeft gekregen van Jill Goodacher
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
3. 7143457. Heb er de DVD even bij moeten pakken. TOW the blackout aan het eide als Chandler net een zoen heeft gekregen van Jill Goodacher
En voor zo'n grote freak wou ik niet aangezien worden, vandaar ff die vermeldingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef DuranK het volgende:
[..]
Op zoeken is verboden
Sowieso zijn getallen vragen erg moeilijk trouwens. De situaties waarzin ze verteld worden weet ik wel, maar de echte getallen zijn voor de ECHTE freaks![]()
Hmmmm, daar weet ik er 2 zeker van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Breuls het volgende:
Hm, ik weet er eentje: noem drie Erica's uit de serie.
1. Pamelaquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef Sawyer het volgende:
Volgens mij staan er geen dingen meer open, dan zal ik er even een paar neerzetten:
1. Wat is de middelste naam van Ursula Buffay?
2. Hoeveel soorten handdoeken heeft Monica?
3. Waaruit bestaat de Joey-Special?
Deze nog:quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:21 schreef Sawyer het volgende:
Volgens mij staan er geen dingen meer open, dan zal ik er even een paar neerzetten:
quote:Op maandag 9 juli 2007 22:32 schreef Guilin het volgende:
2. Wie heeft, volgens Joey, een slecht footballteam?
Omdat die roze bow van Emma op z'n voorhoofd vast zat? (Gezegd door Rachel)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef Breuls het volgende:
Waarom was Ross 'pretty'?
Correct. Wat gebeurde er daarna met die strik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef Guilin het volgende:
Omdat die roze bow van Emma op z'n voorhoofd vast zat? (Gezegd door Rachel)
Dat weet ik zo snel even niet, ik denk dat hij het er zelf afhaald.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Correct. Wat gebeurde er daarna met die strik?
Nee, was al gezegd, maar dat is het niet en The Celtics ook niet. Dat zijn respectievelijk een honkbal en een basketbal team, maar ik zoek dus een (american) footballteam.quote:
Mja, was een strikvraag. De scene erna is-ie gewoon weg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dat weet ik zo snel even niet, ik denk dat hij het er zelf afhaald.
O, ok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, was een strikvraag. De scene erna is-ie gewoon weg.
Naaier, ik dacht al: Ze deed er toch helemaal niks mee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Mja, was een strikvraag. De scene erna is-ie gewoon weg.
Shteve de shlishende ex van Monica. S1, Chandler zegt hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:44 schreef Sawyer het volgende:
Chandler in de laatste aflevering van seizoen 3, als hij met Monica zit te klooien over het relatiegebeuren. Dan komt hij aan de deur met zn schoenen onder zn knieën
"Ssssteve was ssssssssexy!"
Een makkie, maar ik vind m zo grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |