301 keer dacht ikquote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef Guilin het volgende:
3. Hoe vaak hebben Rachel en Ross sex gehad (exact)?
Ja, ik weet het eigenlijk ook niet zeker.quote:
1. Niet zeker, David?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:45 schreef Guilin het volgende:
1. Hoe heet Ursula's stalker?
2. Hoe heet het Xerox-meisje?
3. Hoe vaak hebben Rachel en Ross sex gehad (exact)?
Ja, maar ik bedacht me net die scene waarin Rachel en Monica beslissen wie de laatste condoom mag en die krijgt Rachel dan. Of is dat die keer waar Emma uit voortkomt?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:55 schreef DuranK het volgende:
Ik keek toevallig straks de aflevering waarin het verteld wordt. 298 keer. Tel daarbij de keer op waar Emma uit voortkomt, en de keer voordat Rachel naar Parijs gaat, en je komt op 300 uit. Of er moet nog een 3e keer geweest zijn na die aflevering.
1. De acteur wel, nu z'n naam in de serie nog.quote:
Die scene is nog in de tijd dat Ross en Rachel bij elkaar waren. Die keer zit dus ergens in de 298 keer waar Ross het in de bankenzaak over heeft. In totaal dus 300 keer.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:59 schreef Guilin het volgende:
Ja, maar ik bedacht me net die scene waarin Rachel en Monica beslissen wie de laatste condoom mag en die krijgt Rachel dan. Of is dat die keer waar Emma uit voortkomt?
1. Bruce Willis / Matthew Perry./ The Whole Nine Yardsquote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Dizer het volgende:
Noem 3 gastoptredens waarvan alle drie in een andere serie/film een rol hebben gespeeld met één van de 6 friends en dus ook welke flms/series
David Arquette, met Courtney Cox in Screamquote:Op maandag 16 juli 2007 20:22 schreef Dizer het volgende:
Noem 3 gastoptredens waarvan alle drie in een andere serie/film een rol hebben gespeeld met één van de 6 friends en dus ook welke flms/series
Dat waren presies de drie die ik in mijn hoofd hadquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
1. Bruce Willis / Matthew Perry./ The Whole Nine Yards
2. David Arquette / Courteney Cox / Scream (al was het gastoptreden voor Scream)
3. Helen Hunt / Lisa Kudrow / Mad About You
quote:
Paul (Mike) en Jennifer hebben toch ook nog samen in een film gespeeld, ik kan alleen niet op de titel komen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat waren presies de drie die ik in mijn hoofd had.
The Object of my affectionquote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef XbloemX het volgende:
[..]
Paul (Mike) en Jennifer hebben toch ook nog samen in een film gespeeld, ik kan alleen niet op de titel komen.
Whehe, das wanneer Chandler erachter komt dat Joey zijn tandenborstel gebruikt om het afvoerputje mee schoon te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:42 schreef Fir3fly het volgende:
"Can open, worms everywhere!"
En welke aflevering is dat dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe, das wanneer Chandler erachter komt dat Joey zijn tandenborstel gebruikt om het afvoerputje mee schoon te maken.
TOW Joey Moves Out. Hij krijgt later van Chandler een hele zak plastic lepeltjes voor zn nieuwe woningquote:
Ja, dat weten we wel. In welk jaar. Echt het jaartal van Chandler's thanksgivingquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:37 schreef Breuls het volgende:
The one with all the Thanksgivings. Seizoen 5 volgens mij, want daar zegt Chandler voor het eerst dat-ie van Monica houdt.
"NoIdidnt!"
"Yes you did!"
"NnnoIdidnt!"
"You love me!"
"No I don't!"
Volgens mij Chandler tegen Ross, maar in welke situatie..quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb nog een leuke:
"Marriage advice? Really?"
Nope.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat Chandler wegloopt vlak voor t huwelijk?
Naar mijn weten 802 - TOW The Red Sweaterquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb nog een leuke:
"Marriage advice? Really?"
quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Naar mijn weten 802 - TOW The Red Sweater![]()
Ross, TOW The Joke.quote:
quote:[
Next:
"if that were true, gym class would have been alot more interesting."
quote:
TOW Ross can't flirtquote:
yepquote:
Wat zei ik dan?quote:Het is trouwens: Yeah, if that was true, gym class would've been a lot more interesting.
Correct. Van Monica is nog wel een initiaal genoemd. Welke?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef ruud_fr het volgende:
Rachel Karen Green
Chandler Murriel Bing
Joseph Francis Tribbiani
quote:
Krab ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Chandler houdt niet van honden, waar kan Ross niet tegen?
quote:Yeah, but I don't think it's the kind you're gonna like.
Kiwi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Chandler houdt niet van honden, waar kan Ross niet tegen?
TOW Chandler can't cryquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:35 schreef Fir3fly het volgende:
Ik gooi er nog even een makkelijke tussendoor:
[..]
Hij kan er niet tegen dat ie niet alle 50 Amerikaanse staten kan noemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kiwi klopt wel, maar is fout want komt niet in die aflvering naar voren! Krab is fout.
Had dan even gezegd dat je dezelfde aflevering bedoelde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kiwi klopt wel, maar is fout want komt niet in die aflvering naar voren! Krab is fout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |