quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:27 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Joey denkt een sex opname van Monica en Richard te zien om een videoband die chandler mee genomen heeft uit Richards apartement. Hij wil niet dat chandler het ziet dus springt op hem.
Should I use my invisibility to fight crime, or for evilquote:Op zondag 1 juli 2007 15:04 schreef PuzzleBox het volgende:
Dat fragment was toch al benoemd door BrainOverfloW?
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Sure, where?
jaquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef Piles het volgende:
Chandler heeft ze naar die boerderij gebracht waar alle huisdieren naar toe gaan als ze oud worden, zodat ze daar verder kunnen leven
Net als de hond van Ross en Monica
dood dus, toch?
Ow ja.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:04 schreef PuzzleBox het volgende:
Dat fragment was toch al benoemd door BrainOverfloW?
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 15:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Should I use my invisibility to fight crime, or for evil
ja ik weet het zelf eigenlijk niet eens zekerquote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef Piles het volgende:
Chandler heeft ze naar die boerderij gebracht waar alle huisdieren naar toe gaan als ze oud worden, zodat ze daar verder kunnen leven
Net als de hond van Ross en Monica
dood dus, toch?
Die scene zie ik nu net, dat zegt Chandler wanneer Monica en Mike tafeltennis spelen op Barbadosquote:Op zondag 1 juli 2007 15:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Het was niet zo zeer als quote bedoelt om te radenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Die scene zie ik nu net, dat zegt Chandler wanneer Monica en Mike tafeltennis spelen op Barbados
Awwquote:Op zondag 1 juli 2007 15:55 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
In Central Perk. Iedereen denkt na over iets, Joey zingt iets in z'n hoofd, en Phoebe vraagt zich af wie.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef DuranK het volgende:
1. Who's singing?
Als Ross bij de dokter zit en hij denkt dat hij een 3e tepel heeft en de dokter zegt: "It's a kundus"quote:
Bijna goed. Hij zit niet echt bij een dokter.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:17 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als Ross bij de dokter zit en hij denkt dat hij een 3e tepel heeft en de dokter zegt: "It's a kundus"
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:05 schreef DuranK het volgende:
2. And we're done with the yoghurt
Niet helemaal correct Engels, het ging nogal snel, wel grappig!quote:I knew that one day it came back to me and bite me in the ass
Nee, Rachel is het niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:11 schreef Undergod het volgende:
Rachel?
Weet niet wanneer en waarom maar ik zie het rachel zeggen
Nee, ook niet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:22 schreef Remzz het volgende:
Estelle? Nadat Joey weer terug is na 3/4 jaar.
De enige andere client van Estelle. Zijn beroep is papier etenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:45 schreef Guilin het volgende:
Wie is Al Zebooker?
Monica tegen Chandler als hij een opmerking maakt uit een boek over relaties.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:06 schreef miss-scofield het volgende:
Zo, was het topic ff kwijtNiet door dat-tie gesloten was!
[..]
Niet helemaal correct Engels, het ging nogal snel, wel grappig!
Wie en waarom?
Klopt ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
De enige andere client van Estelle. Zijn beroep is papier eten
Je zit in de buurt... Wel Monica tegen Chandler.. maar dat boek had er niet echt iets mee te maken (van wat ik er van begreepquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:51 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Monica tegen Chandler als hij een opmerking maakt uit een boek over relaties.
Volgens mij heb je het mis.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:55 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je zit in de buurt... Wel Monica tegen Chandler.. maar dat boek had er niet echt iets mee te maken (van wat ik er van begreep)
Wauw, een keer een moeilijke die niet iedereen meteen raadt
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:06 schreef DuranK het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het mis.
Volgens mij was de quote: I knew giving you that book would come back to me and bite me in the ass.
Weet het niet 100% zeker
Volgens mij omdat Chandler iets zei in de richting van dat ze eerlijk tegen elkaar moesten zijn enzo, bla bla blaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Nu je het zo zegt, komt me dat bekend voor
Maar, mijn qoute leek erop toch
Haha!
Nou ja, goed dan![]()
Waarom zei ze dat?
Hij bent goedquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Chandler iets zei in de richting van dat ze eerlijk tegen elkaar moesten zijn enzo, bla bla bla![]()
Nee! Ik zal het maar zeggen!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:28 schreef DuranK het volgende:
[..]
Volgens mij omdat Chandler iets zei in de richting van dat ze eerlijk tegen elkaar moesten zijn enzo, bla bla bla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |