Japan had pearl harbor gewoon niet moeten aanvallen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Als de Duitsers echter het Sovjet zomeroffensief van 1944 hadden kunnen tegenhouden op zo'n zelfde manier als de Finnen (die de Sovjets soms lelijk te pakken hadden zoals bij bijvoorbeeld Tali Ihantala) dan begon Stalin toch ook erg krap te zitten. Ook de Sovjets hadden echt heel erg veel verliezen geleden. Mischien hadden Stalin en Hitler dan een deal gemaakt, terug naar de grenzen van 1940 ofzo.
Maar aan de andere kant, de Sovjets waren met zo gigantisch veel dat zelfs met versterkingen uit het westen de Sovjets niet meer tegengehouden konden worden. Maar de Duitse tegenstand zou een heel stuk harder zijn geweest, mischien viel Duitsland dan wel in December 1945 of Mei 1946...
Daar verschillen de meningen over.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:14 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Japan had pearl harbor gewoon niet moeten aanvallen...
Nazi kunst mooiquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ook, nazi kleding en kunst is adembenemend mooi, maar de manier waarop hitler europa wilde stichten vond ik toch enigzins teleurstellend.
Star Trek: Enterprise 'Stormfront part 1'quote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef Hijacking het volgende:
we zouden rijden in degelijke auto's
trots op ons land zijn , geen bubbling reggeaton of jamba
we zouden veel bier drinken en braadworst eten , meisjes zouden heidi heten en dikke memmen hebben
Ik zie geen nadelen [afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:06 schreef Hijacking het volgende:
of kan ik voor zulke opmerkingen geband worden![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:33 schreef Hijacking het volgende:
we zouden rijden in degelijke auto's
trots op ons land zijn , geen bubbling reggeaton of jamba
we zouden veel bier drinken en braadworst eten , meisjes zouden heidi heten en dikke memmen hebben
Ik zie geen nadelen [afbeelding]
Dan had FOK! nu een stuk of 24 users gehad, want je kan de man veel aanrekenen, maar hij had wel maatstaven...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:37 schreef Gewas het volgende:
...hoe had Nederland (en de hele wereld) er dan uitgezien?
Fantaseer daarover hier.
2 optiesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:25 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een biertje, twee tieten, een biertje en twee tieten.
Wat ben jij dan? Ben jij joods? Of ben jij Slavisch? Of drink je teveel Tjolk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:01 schreef HemkeFalsema het volgende:
dan was ie nu dood geweest
Ach ja, je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 22 juli 2007 01:28 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Ben jij joods? Of ben jij Slavisch? Of drink je teveel Tjolk.
Eensch. Het is altijd weer hetzelfde 'Duitsertje knallen'. Ik wil ook eens andersom doen. Sovjetje knallen met de Finnen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet alles hebben he
Die screen ziet er vet uit, dat spel wil ik straks echt hebben ( Turning Point Fall of Libery City, jammer dat je dan wel met de amerikanen de duitsers weer moet verslaan, de orginaliteit is dan ook weer ver te zoeken op het punt dat ze amerika binnenvallen na)
Tjolkquote:Op zondag 22 juli 2007 01:28 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Ben jij joods? Of ben jij Slavisch? Of drink je teveel Tjolk.
Precies..quote:Op zondag 22 juli 2007 17:12 schreef Hijacking het volgende:
oja als hitler had gewonnen dan waren we niet zulke hielenlikkers van amerika
noeb die waren allang gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |