Eerste plaatje rechtsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja lekker he? Ik vind dr op elisha cuthbert lijkenquote:
Jep dat id had ik ook al. Laatst nog een topfilm van haar gezienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja lekker he? Ik vind dr op elisha cuthbert lijken
En we hadden er in ieder geval geen referendum over gehad.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:11 schreef Burghardt het volgende:
1 munt in Europa
1 superstaat onderverdeeld in kleinere staten
1 grondwet
1 Europees leger
Vreemd, ik kan me niet herinneren dat Hitler iets tegen moslims had, die werden volgens mij ook niet in concentratiekampen gestopt enzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef bijdehand het volgende:
dan hadden we hier heel wat minder moslims gehad, en įls ze er waren, zaten ze in kelders ofzo
Moslims zijn niet ariėrquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan me niet herinneren dat Hitler iets tegen moslims had, die werden volgens mij ook niet in concentratiekampen gestopt enzo.
Ik denk dat Nazi Europa wel goede verhoudingen zou hebben met Iran en dergelijke landen, en een blok zou vormen tegen Amerika, China, en de USSR. (die dan misschien nog zou bestaan)
En de staat Palestina zou waarschijnlijk in plaats van Israel op de kaart staan.
Jappanners ook niet.quote:
Ik denk niet dat de moslim toen zo actief was als nu.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Jappanners ook niet.
Niet dat ik wil zeggen dat moslims aan de kant van Hitler stonden, uiteraard, maar ik had niet het idee dat ze erg veel verliezen leden qua aantal.
Hahaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Misanthropist het volgende:
... dan zou fok.nl fick.de zijn geweest
En hoogstwaarschijnlijk had Hitler geen gastarbeiders aangetrokken - genoeg Europese slaven (lees: niet-Duitsers) om het werk te doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de moslim toen zo actief was als nu.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:30 schreef Ceased2Be het volgende:
was het 'MeinPod' ipv iPod
sovjetunie en vs zouden denk ik het middenoosten z.s.m. innemen, en moslims zijn niet arier, dus die waren iig minderwaardigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Vreemd, ik kan me niet herinneren dat Hitler iets tegen moslims had, die werden volgens mij ook niet in concentratiekampen gestopt enzo.
Ik denk dat Nazi Europa wel goede verhoudingen zou hebben met Iran en dergelijke landen, en een blok zou vormen tegen Amerika, China, en de USSR. (die dan misschien nog zou bestaan)
En de staat Palestina zou waarschijnlijk in plaats van Israel op de kaart staan.
Dat is ook mogelijk, maar ik vraag me af of ze dat lang vol hadden gehouden, zeker met de soms gebrekkige infrastructuur in die gebieden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
sovjetunie en vs zouden denk ik het middenoosten z.s.m. innemen, en moslims zijn niet arier, dus die waren iig minderwaardig
Wellicht dat de kampen dan nog steeds zouden bestaan en voor hen gebruikt zouden wordenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Noodly het volgende:
Dan waren er beduidend minder relmarokkanen in Nederland.
Lekkere heidi,squote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:49 schreef HAL9000S het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |