Of ze kent haar sterke punten zelfquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:47 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zou nadia korte broeken moeten dragen ivm haar benen?
Dat zuurpruimerige verongelijkte rot koppie (en dan zeg ik het nog aardig)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:52 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda zuur: Mitch heeft zijn haar door een ander laten kortwieken.
Sjoert probeert spelinfo door te spelen op een cryptische manier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
Wat een lekker vaag gesprek tussen Jaap en vriend.
Kijken of ie er wat mee doet. Als ie bij Dennis blijft is het alleen maar een teken dat het gestuurd is door de Febo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sjoerd : "Alle forums zijn voor jou en Huub. En heel erg anti-Dennis. Ik heb inmioddels MSN-kontakt met Sly, de beheerder van Nowlive. Vooral als jij met Huub samen bent zijn de forums heel enthousiast."
[afbeelding]
Sjoerd is de vriend in het zwarte shirt. Hoe dit vriendje heet weet ik niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sjoert probeert spelinfo door te spelen op een cryptische manier.
nee dat is echt alleen daarna doet hij het nog een keer over.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef neehe het volgende:
Het trouwen op tv is nep, daarna trouwt hij nog een keer echt.
Het was wel duidelijk, Jaap moet weer even goed met beide benen op de grond staan, meer aan zichzelf denken ipv aan 'de show' en Talpamediaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Opnieuw 'zakelijk' gesprekje, maar cryptisch. Japio wil meer weten maar vriendje durft niet veel te zeggen.
[afbeelding]
Dat zou leuk zijn, ze schrikken zich het laplazerus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:58 schreef Kinga het volgende:
ze springen uit de bosjes?
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Sjoerd is de vriend in het zwarte shirt. Hoe dit vriendje heet weet ik niet.
Dat vraag ik me ook af. De keerzijde is de angst, die Japio heeft afhankelijk te worden van Huub en Lieke. Hij is daar echt bang van. Meerdere keren heeft hij dat gezegd, Huub kan dan ieder moment de knop omdraaien en Japio is weg. En daar heeft Sjoerd geen rekening mee gehouden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Kijken of ie er wat mee doet. Als ie bij Dennis blijft is het alleen maar een teken dat het gestuurd is door de Febo.
Haar 2e alweerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef Zora01 het volgende:
amanda drinkt weer/?
Die heeft nog nooit wat meer dan 4 dagen achter elkaar volgehoudenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:01 schreef Zora01 het volgende:
amanda drinkt weer/?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |