Daar gaan brrrr's kansenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Zijn er dingen die je niet eet?"
Nadia: "Ik hou niet zo van dat penetrante vlees"
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat ze dan een spanking krijgt ofzo? Ik heb geen idee hoe die filmpjes gaan
Helemaal niks. Wat ze waarschijnlijk bedoelt is vlees dat penetrant (doordringend) ruikt of smaakt.quote:
Scherp.quote:
Dat vind ik zo leuk!! Een verlegen jongenquote:
Zulk vlees ken ik niet , maar goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niks. Wat ze waarschijnlijk bedoelt is vlees dat penetrant (doordringend) ruikt of smaakt.
Tackle, pekinees, chi hua hua, ik lust ze rauw
Je kunt beter mailen, ze leest niet mee, of een kaartje schrijven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
AMANDA, POPPETJE, LAAT JE NIETS WIJSMAKEN DOOR DE SOEPKIPPEN OP DE FORA.
JE BLIJFT EEN TOPPERTJE EN EEN PRINSESJE
Nou, nee. Het lijkt een beetje op gebrek aan eigen identiteit als je zo doorgaat. Iedereen weet welke avatar ik heb en zal die van jou echt blijven herkennen als plagiaat. Het zou je veel meer sieren als je een eigen identiteit zoekt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:20 schreef F04 het volgende:
BSOL, valt dit binnen je normen van ándere advatar?
Waar heb je die onzin vandaan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
een oerhollandse kaaskopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat vind ik zo leuk!! Een verlegen jongen![]()
Lamsvlees smaakt en ruikt redelijk penetrant.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zulk vlees ken ik niet , maar goed.
kut kat![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Je kunt beter mailen, ze leest niet mee, of een kaartje schrijven.
Helaas is Uw post door het CAPS-filter geblokkeerd. Uw bericht bevat te veel hoofdletters.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:22 schreef robert2006 het volgende:
wel jammer dat ze altijd uit pakjes kookt. nie zo gezond al die E nummers emulgators aroma's smaakversterkersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Lieke zorgt ervoor dat de meute te vreten krijgt, zoals dat de afgelopen week gebruikelijk is.
[afbeelding]
Kookte er maar eens iemand anders uit pakjes, maar dat doen ze ook niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
wel jammer dat ze altijd uit pakjes kookt. nie zo gezond al die E nummers emulgators aroma's smaakversterkers![]()
Ik kan daar zo boos om worden, niemand helpt, en vooral Amanda heeft altijd commentaar. Nu ook weer....ik heb eigenlijk geen honger. Verwend aso kutkind.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
En Lieke zorgt ervoor dat de meute te vreten krijgt, zoals dat de afgelopen week gebruikelijk is.
[afbeelding]
Jaap een prinsje?quote:
Amanda kreeg van mij iedere dag een rochel door haar voer als ik Lieke zou zijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan daar zo boos om worden, niemand helpt, en vooral Amanda heeft altijd commentaar. Nu ook weer....ik heb eigenlijk geen honger. Verwend aso kutkind.
nou ja, goed, dan doet lieke tenminste iets nuttigs toch, en commentaar geven mag toch, het is een vrij landquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan daar zo boos om worden, niemand helpt, en vooral Amanda heeft altijd commentaar. Nu ook weer....ik heb eigenlijk geen honger. Verwend aso kutkind.
Juist niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef koejoeloek het volgende:
Hoelaat komen de drillers voor het vrijgezellenfeest? Lijkt me dat ze voor het donker komen?
Iedereen zit nu in de huiskamer. Dus zullen ze nu wel bezig zijn de paardenbak in te richten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef koejoeloek het volgende:
Hoelaat komen de drillers voor het vrijgezellenfeest? Lijkt me dat ze voor het donker komen?
Huub fluisterde daarnet dat ze moesten zorgen dat ze niet zaten te eten. Dat klinkt toch naar vrij vroeg. Maar weten doe ik het ook niet.quote:
die benenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Zit Dennix nu aan Nadia vast geklit?
Ik had al een keer geopperd om dat kind een half jaar de rimboe in te sturen. Honger lijden zal ze.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ongezond hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even wat uit pakjes koken. Laterz.![]()
Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:27 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
wel jammer dat ze altijd uit pakjes kookt. nie zo gezond al die E nummers emulgators aroma's smaakversterkers![]()
Als Amanda zelf ook eens iets nuttigs zou doen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:30 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, goed, dan doet lieke tenminste iets nuttigs toch, en commentaar geven mag toch, het is een vrij land
Streamers; hoe cappen/filmen jullie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
ik weet niet hoe ik die caps moet maken, hoe doe je dat?
dan kan ik jullie verblijden met wat leuke amandaatjes
Hahaha, ik vrees nu voor je dat er niemand is die je dat gaat uitleggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
Ignorance is a blissquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
Wat een lieve avantar jouw poes?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub fluisterde daarnet dat ze moesten zorgen dat ze niet zaten te eten. Dat klinkt toch naar vrij vroeg. Maar weten doe ik het ook niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:32 schreef robert2006 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |