nou dan ben je wel ff bezigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Kwestie van het scheermes erover......![]()
Ik vind dat hoofd van haar ook niet echt geweldig ofzo...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Jazeker wel.. Haar gezicht is HAWT!
Alleen treedt er nogal wat fysieke dissonantie op from the neck down..
Een autoban!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is Natasia...
Ik zal mezelf voor straf enige tijd verwijderen wegens het op griezelige wijze verstoren van de COS.
Worden die door de overname van RTL ook ontslagen denk je?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nah, ik heb die foto van de redactie gezien, dus dan begrijp je het wel![]()
Tja echt het enige wat hij doet is ruzie makne met huub en dat hebben we nu echt wel gezien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef Sporti het volgende:
[..]
Het is en blijft onbegrijpelijk hoe zo'n lamlul door de screening is gekomen
Die kiezen er niet voor om op TV te gaan toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil iedereen die een mooiere kont heeft daar NU een foto van posten. (Die zijn er vast wel, kom maar kom maar kom maar)
Ja... Doodgaan, ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef farceman het volgende:
[..]
Tja echt het enige wat hij doet is ruzie makne met huub en dat hebben we nu echt wel gezien.
AUB eens iets anders dan die ruzie's met Huub al weken lang echt boring
Is waar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Die kiezen er niet voor om op TV te gaan toch?![]()
Ok...dan doen we't net als de Turkse kapper, een watje gedrenkt in spiritus en flink wegbranden...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Die kiezen er niet voor om op TV te gaan toch?![]()
Als ik ook zo reageer bij iedere negatieve reactie over het uiiterlijk van Lieke, kan ik wel aan de gang blijven. Over Natasia geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil iedereen die een mooiere kont heeft daar NU een foto van posten. (Die zijn er vast wel, kom maar kom maar kom maar)
LOL... Ik had verwacht dat ze meteen NADIA zou kiezen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
Brian vraagt wie Amanda mooier vindt, Lieke of Nadia.
Amanda kan niet kiezen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:42 schreef demins het volgende:
Is ze niet om op te vreten, Robert2006???
[[url=http://xs316.xs.to/xs316/07266/ScreenShot106.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |