Hoewel ze geen 'kelly' is, komt ze af en toe echt wel zo over. Ze heeft ook al geen heupen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef mootie het volgende:
Vriend Jaap tegen Amanda: Jij bent wel een slimme meid he?
Amanda: Ja ghehgehgehghe...
In de eerste plaats is het teckel, en ja.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mevrouw, nog 1 woord en uw tekkel komt onder de krassen thuis!![]()
![]()
Vind jij Nadia ook zo breed van boven?
Zie ik dus goed. Vrij aparte bouw.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ze geen 'kelly' is, komt ze af en toe echt wel zo over. Ze heeft ook al geen heupen.
Toch kan ik Nadia ook wel zien als schoolmeisje dat moet nablijvenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoewel ze geen 'kelly' is, komt ze af en toe echt wel zo over. Ze heeft ook al geen heupen.
Geen penetrerend vlees voor Nadia in de kooi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Zijn er dingen die je niet eet?"
Nadia: "Ik hou niet zo van dat penetrante vlees"
Bedoelt ze niet penetrerend vlees?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
In een uniformpje?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch kan ik Nadia ook wel zien als schoolmeisje dat moet nablijven![]()
Daar moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen penetrerend vlees voor Nadia in de kooi.![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:16 schreef scanman01 het volgende:
quote:
ja toen hij Lieke probeerde te wurgenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:10 schreef farceman het volgende:
Die Dennis..........heeft iemand zijn handen ooit gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |