Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:45 schreef Janetje het volgende:
Zo hey... dat is wel erg veel.
Daar is vast ergens een fout gemaakt, heb je de meterstanden wel goed doorgegeven?
Hoop trouwens dat dit niet weer zo'n flauw geintje is van je.
Achterop stond een nummer alleen op werkdagen...maar kijk zo wel even...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef mike4141 het volgende:
Is nuon niet 7dagen in de week bereikbaar.. hmmmm
alleen voor storingen zeker :/
Heb je nog wel geld over dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
Kan je die warmte niet terugleveren? Verdien je misschien een paar centenquote:
Of je leest het topic evenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef beelz het volgende:
Je moet je stervendehoerenkankerkachel ook niet het hele jaar aanhebben...
Heb ik gedaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Razor21 het volgende:
Zo ben nu even een uurtje weg om een boodschappen te doen en om een vis en vissekom te kopen![]()
dat heeft erg weinig met nuon te maken hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:22 schreef osho het volgende:
daar is NUON erg goed in.
ik gebruik geen gas, maar heb wel een meter hangen...dus betaal ik 108 euro vastrecht per jaar voor gas en gastransport![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:18 schreef detulp050 het volgende:
Het ziet ernaar uit dat de vorige bewoner creatief is geweest met het doorgeven van de eindstand
die kriegen moandag wat van me te heuren!! (oh ook wat andersquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:34 schreef Silven het volgende:
Jij docht al, wat is dat KOUD in die douche man!
STERVENDE HOERE KANKER... ohnee dat was iets anders
Zou storneren werken, ik weet het niet. Ik zou de betaalrekening snel even leegmaken (op spaarrekening parkeren). Zodat het geld niet kan worden afgeschreven. Na een week ofzo sturen ze je dan een acceptgiro, die je dan natuurlijk niet betaalt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit is geen geintje....en dat van Bose was ook geen geintje...dat geld moet ik alleen nog krijgen..
Zullen wel weer dingen langs elkaar heen gegaan zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |