Aan je reactie te zien zou het plaatje makkelijk te maken moeten zijn maar ik zou geen idee hebben waar ik zou moeten beginnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:41 schreef donroyco het volgende:
Tweede plaatje is te standaard, 5 brushes gebruiken je bent klaar...
nee ok, dat bedoel ik eigenlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Mindstate het volgende:
Haha natuurlijk heb ik niks gejat, lijkt me leuk zeg, als iedereen van elkaar jat![]()
Heb (zoals je op dA link kunt lezen) wel stocks gebruikt (foto´s, bijvoorbeeld die hand)
Ah bedankt..wcquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:49 schreef wc-eend het volgende:
Hi don, is niet zo moeilijk als je denkt..
Als je bij deze tut kijkt, zie je perfect hoe het uitgelegd wordt, er zijn verschillende manieren hoe je het kon doen en ik heb deze van de tut gebruikt..
*klik*
In deeltje vier zei Drakire het volgende:quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:51 schreef thomaSe het volgende:
beetje domme vraag maar wat is de lettertype van "hoe zien jouw designs eruit" plaatje
quote:@Brammz, Ik ken hem als Alba van dafont.org, hier te downloaden http://img.dafont.com/download/?os=win&file=alba
In mijn banner istie wel wat aangepast.
ziet er al mooi uit zegquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef mash_ het volgende:
Ik ben bezig met mijn kamer na temaken in 3d.
[afbeelding]
dit heb ik tot nu toe naar paar uurtjes werk
Ik zal later nog een render van dicht bij maken, dan zie je goed de details van de laptop etc waardoor ik er al best lang mee bezig geweest ben
in het midden ziet het er vreemd uit, beetje pixelig.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef mash_ het volgende:
Ik ben bezig met mijn kamer na temaken in 3d.
[afbeelding]
dit heb ik tot nu toe naar paar uurtjes werk
Ik zal later nog een render van dicht bij maken, dan zie je goed de details van de laptop etc waardoor ik er al best lang mee bezig geweest ben
'quote:
Jep, 3d max 8. en tnxsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:55 schreef melvjehz het volgende:
[..]
ziet er al mooi uit zeg![]()
3dsmax?
Uhm ja de schaduw instellingen moet ik nog aanpassen enzo, Maar het gaat me nu vooral om het modeleren.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:32 schreef Kamermans het volgende:
[..]
in het midden ziet het er vreemd uit, beetje pixelig.
verder ziet het er nice uit
edit,
volgens mij het is de schaduw van de stoel.
de shaduw maar lekker aan het end als je model af is aanpassen, anders heb je nu als je test renderd heletijd zo;n hoge rendertijdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
'
met 3d max. Leer dit opschool e zit nu thuis beetje verder te oefenen.
[..]
Jep, 3d max 8. en tnxs
[..]
Uhm ja de schaduw instellingen moet ik nog aanpassen enzo, Maar het gaat me nu vooral om het modeleren.
Ik heb al weer wat dingen toegevoegd zal straks ff uploaden
netjes, maar niet veel bijzonders. En dat login veldquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Flaccid het volgende:
Ben bezig met een nieuwe layout:
[afbeelding]
Dummy tekst FTW!
Ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Flaccid het volgende:
Ben bezig met een nieuwe layout:
[afbeelding]
Dummy tekst FTW!
Ik denk dat ik de juiste foto niet kan vinden. Misschien haal ik de afbeelding weg, maar ik weet op t moment niet wat ik daar moet doen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uitmaar als je wat feedback wil: dat vakje bovenin, met die witte en blauwe tabel (wat vast een lesrooster is)... misschien zou je eens kunnen kijken hoe het eruit ziet als je bvb een foto van wat blaadjes uit schriften hebt. Dat maakt het allemaal net ietsje minder stijf en ook wat duidelijker, en het past nog steeds binnen de stijl en kleuren
Wat bedoel je met de achtergrond? Alles, de header zelfs? Of alleen de bg.gif?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:16 schreef ikJur het volgende:
maisnon heeft gelijk over de banner. Zou ook eens kijken hoe het eruit ziet als de achtergrond wat lichter is. of misschien zelfs wit. Komt nu echt over als een groot grijs geheel. Die mouseover in t midden van je menu vind ik leuk. inlog vak is ook netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |