ja investeer zwaar in infrasturctuur,alleen infra,infra infra infraquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:28 schreef colourAgga het volgende:
Ik heb 0.25 punten infrastructure erbij gebouwd, was dat een goeie beslissing
eens!! kom maar op, en zeg me waaraan ik het moet besteden ipv bier, sex en hoerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:29 schreef Timmehhh het volgende:
We moeten echt die beginnende naties goed aiden ook al is het maar 100.000 of zo
20% van de bevolking zou soldaat moeten zijn toch? Enne, als ik infrastructure bouw gaat dan automatisch de oppervlakte en het aantal bewoners van mijn land omhoog?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
je kan niet genoeg infra aanschaffen. Wel op letten dat je genoeg land en soldaatjes hebt, anders wordt het anarchie
![]()
soldaatje moeten idd minstens 20% van je bevolking uitmaken. Land moet je apart kopen, in het begin is dat wel handig omdat het erg druk is op de vierkante meter.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:36 schreef colourAgga het volgende:
[..]
20% van de bevolking zou soldaat moeten zijn toch? Enne, als ik infrastructure bouw gaat dan automatisch de oppervlakte en het aantal bewoners van mijn land omhoog?
Population Per Mile: 25.56 Population Per Mile. is prima toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:38 schreef Terecht het volgende:
[..]
soldaatje moeten idd minstens 20% van je bevolking uitmaken. Land moet je apart kopen, in het begin is dat wel handig omdat het erg druk is op de vierkante meter.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:40 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
Population Per Mile: 25.56 Population Per Mile. is prima toch?
koop eerst maar even wat land totdat je populatie per mijl rond de 25 zitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef colourAgga het volgende:
Nah ik heb er wat land en infrastructure bijgekocht. Hoe vaak kun je belastingen ophalen? Oh en: 98.46 Population Per Mile.
belastingen kun je 1 keer per dag innen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:47 schreef colourAgga het volgende:
Nah ik heb er wat land en infrastructure bijgekocht. Hoe vaak kun je belastingen ophalen? Oh en: 98.46 Population Per Mile.
Dank, ik zal als ik weer wat geld heb wat soldaatjes en land kopenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
koop eerst maar even wat land totdat je populatie per mijl rond de 25 zit
en je kan eens per dag belasting halen, doe dan wel op 28& tax rate
ja, want anarchy zuigtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:49 schreef colourAgga het volgende:
[..]
Dank, ik zal als ik weer wat geld heb wat soldaatjes en land kopen
Euh!quote:
*knuffelt royquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Knuffel me dan, stoere kutberber!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |