En dat is dan 37..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:15 schreef remlof het volgende:
Zo ik ben ook weer wakker
Was om 8:30 thuis, in trein in slaap gevallen en een paar stations te laat uitgestapt enzo...
Maar het was superleuk
Ooh tuurlijk wel. Maar je eigen drankgrens niet kennen, openbare orde verstoren, in slaap vallen in een trein e.d is ook triest indien je 20- bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja ontzettend, want als je boven de 20 bent mag je geen plezier meer maken.
Nou ja, dat verwacht je ook niet echt op een Fok!meetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef moemoe het volgende:
Whehehe tijdens het eten: ''Ow! En mijn neef zit bij GeenStijl.'' Die reacties![]()
.
Hoi Memento-Mori jij bent echt een stoere chickquote:
Komt helemaal goed hoor wat er uiteindelijk op komt. En nee mn taxi ging ( we hebben wel nog ruim een uur in mch westeinde doorgebracht dus was alsnog 4uur thuis haha. we verlieten de meet om 1 uurquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
[..]
Hoi Memento-Mori jij bent echt een stoere chickjammer dat ze niet mee bent gegaan naar Havana maar ja op CS pitten is ook niet echt een optie hé.
Die cameraman heeft je trouwens goed op de film, eeeh goed voor de kijkers maareh of jij het zo prettig vindt. Gaat dat allemaal online komen???![]()
Hoi Hoi MoeMoe, goed thuis gekomen waar zit je in het zuiden of het noorden?
Niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef enter het volgende:
Het was een leuke meet!! Nog even over dat filmen.
Ik liep duidelijk van de groep weg om mijn shirt even om te wisselen.
Tuurlijk het is mijn eigen verantwoordelijkheid maar niet voor opnamens anders had ik mijn shirt in de poging ervoor wel uitgetrokken.
En toch bleef MissyM filmen met de woorden "Schiet maar op" het stelt niets voor.
Nou wel "Ik hoef niet met mijn BH op FOK" en ik ben niet te preuts om mijn shirt even om te wisselen, want ik liep duidelijk een klein hoekje van de straat in... waar niemand het had gezien tot Missy met haar cameralicht kwam filmen, en mevrouw was dus na 10x vragen niet van plan te stoppen.
Toen ben ik naar binnengelopen en mevrouw stopte met filmen.
Stomme actie!
Er komen geen beelden van mij in dat filmpje zelfs geen flitsen.
En dat is dan weer niet normaal.. dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef enter het volgende:
*tekst*
achja er komt niks van op fok dus einde verhaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef enter het volgende:
Tuurlijk het is mijn eigen verantwoordelijkheid maar niet voor opnamens anders had ik mijn shirt in de poging ervoor wel uitgetrokken.
En toch bleef MissyM filmen met de woorden "Schiet maar op" het stelt niets voor.
Nou wel "Ik hoef niet met mijn BH op FOK" en ik ben niet te preuts om mijn shirt even om te wisselen, want ik liep duidelijk een klein hoekje van de straat in... waar niemand het had gezien tot Missy met haar cameralicht kwam filmen, en mevrouw was dus na 10x vragen niet van plan te stoppen.
Stomme actie!
Maar wel op eyestream tv zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja er komt niks van op fok dus einde verhaaltoch?
dus ook de drinkwedstrijd niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef enter het volgende:
Laat mensen gewoon rustig drinken en zich misdragen maar filmen![]()
heel kansloos.
Ik hoef niet met mijn smoel op fok!tv nu niet nooit niet.
En mijn omgeving zit er al helemaal niet op te wachten.
Je gaat nu wel weer te ver zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat Suchaser en zijn vriendin een keer een shot moeten filmen van een intercity-trein die aankomt op station Putten. Van voren, dus dan moeten ze wel even op de rails gaan staan.
Dat zal het goed doen in het PTA treinen topic.
Jij bent tof, laten we snel gaan chillen zonder filmploeg, de volgende dag is alles weer vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja er komt niks van op fok dus einde verhaaltoch?
Inderdaad. Jammer dat je topic deel 2 dan toch niet doorgaat hè. Want dit zegt wel iets.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:05 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat Suchaser en zijn vriendin een keer een shot moeten filmen van een intercity-trein die aankomt op station Putten. Van voren, dus dan moeten ze wel even op de rails gaan staan.
Dat zal het goed doen in het PTA treinen topic.
Ja klopt, gelukkig is doorfilmen terwijl diegene dat niet wil allemaal heel legitiem op FOK!quote:
jij bent ook tofquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:06 schreef enter het volgende:
[..]
Jij bent tof, laten we snel gaan chillen zonder filmploeg, de volgende dag is alles weer vergeten.
Doe eens normaal zegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja klopt, gelukkig is doorfilmen terwijl diegene dat niet wil allemaal heel legitiem op FOK!
Echt Paultjuhh, je mag ze wel gaan helpen.
Nee, dat doe jij nooit wou je zeg.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Doe eens normaal zeg
Jij begint met doodverwensingen naar hun
Daarom zei ik dat je te ver ging
Waarschijnlijk heb ik er nog steeds meer hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij nooit wou je zeg.
En ik heb het toch over een trein die aankomt. Ik had niks gezegd over een trein die met 140 km/h op ze af komt stormen.
Dus loop niet de schijnheilige moraalridder uit te hangen, want tot vandaag had jij meer notes dan ik achter mijn naam staan.Irritante reluser.
Nou tof, een irritante filmploeg. En als ik er een fb-topic over open wordt dat vol gebaggerd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
Jongens, kan dat elders? laten we nou niet door dit gezeik vergeten dat het gewoon een toffe meet was.
Ik heb gisteren al tegen diverse mensen gezegd dat ik nu niet netjes ging houden. En uitgepraat? Ik weet nog steeds niet wie die lui op ons dak gestuurd heeft en waarom dat op een karaokemeet moest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik er nog steeds meer hoor, maar ik vind gewoon dat je te ver gaat tegen sunchaser , maar zo als ik het heb gelezen van enter zijn ze wel te ver gegaan met alles.Doorblijven draaien terwijl mensen het niet willen is wel erg en vreemd. Dacht dat Sunchaser wel wat meer klasse had.
Nouja goed we zijn er ook wel over uitgepraat en volgens mij komt het toch al niet meer online. Dus opgelost
Ga jij nou maar "stoer" bier drinken jochie.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
Wat Astrid zegt. Zeikerd.
HE remlof hoe is het met de kater alles 100%? Nog enige reacties gehad, je weet wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:19 schreef remlof het volgende:
Wat Astrid zegt. Zeikerd.
Flikker jij gewoon eens op uit dit topic over een meet waar je niet bij was en waar je alleen maar loopt te zieken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:20 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ga jij nou maar "stoer" bier drinken jochie.
Alles koek en eiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
[..]
HE remlof hoe is het met de kater alles 100%? Nog enige reacties gehad, je weet wel?![]()
En dat ga jij uitmaken ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker jij gewoon eens op uit dit topic over een meet waar je niet bij was en waar je alleen maar loopt te zieken.
ik doe meequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef enter het volgende:
Filmen tijdens stappenmeest domme actie.
Volgende keer bier drinken zonder filmploeg![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:28 schreef enter het volgende:
Filmen tijdens stappenmeest domme actie.
Volgende keer bier drinken zonder filmploeg![]()
![]()
Als ik vervoer kan regelen en kan kom ik zeker, hoewel heen geen probleem is, terug welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef enter het volgende:
[..]
Jij gaat echt wel mee29 sept!! Gaat helemaal goedkomen!
Psst, ik wil me bergens mee bemoeien maar volgens mij las ik ergens dat Enter met de auto gaat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als ik vervoer kan regelen en kan kom ik zeker, hoewel heen geen probleem is, terug wel
nee die jumpt niet meer hoor voorlopigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Psst, ik wil me bergens mee bemoeien maar volgens mij las ik ergens dat Enter met de auto gaat.
En wat ik kan, kan Enter ook: jou thuisbrengen. (En mocht Hobje komen dan zal dat wel via de eerste hulp van het UMCG of het Martiniziekenhuis worden.)
Ik probeer wel te komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef enter het volgende:
[..]
Jij gaat echt wel mee29 sept!! Gaat helemaal goedkomen!
En ik kan me dit keer ook misdragen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeer wel te komen
Kan ik me weer lekker zielig misdragen als 37 jarige
jij hebt een pm terug over dit stukje, want helaas klopt dit niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:01 schreef enter het volgende:
Stomme actie!
Je leeft maar 1 keer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:18 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ooh tuurlijk wel. Maar je eigen drankgrens niet kennen, openbare orde verstoren, in slaap vallen in een trein e.d is ook triest indien je 20- bent.
Neefiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:23 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
Hoi Hoi MoeMoe, goed thuis gekomen waar zit je in het zuiden of het noorden?
Leuk is ie hè?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:17 schreef MUUS het volgende:
Wie is dit? Heeft yvonne hem heel gelaten?.
Neef.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef Memento-Mori het volgende:
een vriend of neef van blight
Jong vooral.quote:
Yvonne, jonge mannen en bier. Ik vrees ook voor die gozer.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Jong vooral.
Heb je hem heel gelaten?.
Ik heb hem netjes bij Tante Vonne geroepen, en hij was heel beleefdquote:
Is dit een aanbod?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:26 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
[..]
.
Opzoek naar een boy-toy???![]()
Zozo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:26 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
[..]
.
Opzoek naar een boy-toy???![]()
maar hij ging uit zichzelf daar staan toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hem netjes bij Tante Vonne geroepen, en hij was heel beleefd
yvonne heeft een lokroep die alleen jonge mannen kunnen horenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar hij ging uit zichzelf daar staan toch?
Dan ga ik zingen als ik nog nuchter ben, dan klinkt het misschien nog een beetjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat we de volgende keer wel in de karaoke bar Thais moeten eten! Dan hebben we veeeel meer tijd om te zingen en het personeel is zo lief.
Bij New York New York heb ik de microfoon half in je mond moeten proppen en nog kwam er niks uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan ga ik zingen als ik nog nuchter ben, dan klinkt het misschien nog een beetje
Liep er weer een gozer in elfenpakje?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:48 schreef moemoe het volgende:
Ik vind dat we de volgende keer wel in de karaoke bar Thais moeten eten! Dan hebben we veeeel meer tijd om te zingen en het personeel is zo lief.
Mijn mic deed het niet eens, die had ie vast voor de zekerheid uit gezetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij New York New York heb ik de microfoon half in je mond moeten proppen en nog kwam er niks uit.
Hij was er, dit keer in kledij die je wél buiten de slaapkamer aandoetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Liep er weer een gozer in elfenpakje?
Ik was afhankelijk van vervoer en zou met A_A gaan, maar aangezien hij om 2000 nog steeds met zijn werkauto met pech stond te wachten om een band te wisselen kon ik dus ook niet komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:52 schreef moemoe het volgende:
Waarom was jij er trouwens niet Lidl?
Wel man! Ik heb er ook nog mee gezongen om het te testen, je brabbelde alleen maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn mic deed het niet eens, die had ie vast voor de zekerheid uit gezet
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel man! Ik heb er ook nog mee gezongen om het te testen, je brabbelde alleen maar.
Interesse dan?quote:
You go girl... whahahaha FokTV PartyCrashersquote:Op zondag 1 juli 2007 00:06 schreef enter het volgende:
Lap text
Er komt geen filmpje, als wij ons willen misdragen ok, maar geen filmpjes en gedoe.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:10 schreef Memento-Mori het volgende:
In dat geval geldt bovenstaande van enter ook voor mij, heb geen zin dat ik de enige ben waar het hele item om gaat draaien![]()
Ik ben het echt zat eigenlijkquote:Op zondag 1 juli 2007 00:14 schreef GeenStijl_Neefie het volgende:
[..]
You go girl... whahahaha FokTV PartyCrashers![]()
ik heb er op zich voor mezelf nog weinig problemen meequote:Op zondag 1 juli 2007 00:17 schreef enter het volgende:
[..]
Er komt geen filmpje, als wij ons willen misdragen ok, maar geen filmpjes en gedoe.
Uiteindelijk is het fucking kansloos en iedereen zeggen dat wij verantwoordelijk zijn... ja op dat moment wel. Maar als elke mongool iedereen gaat filmen mogen we nooit meer gek doen.
Ik zit er echt niet op te wachten, geen Enter in beeld dus.
Ga elkaar maar dronken filmen.
haha ok dat mag, maar ik kom niet meer in beeldquote:Op zondag 1 juli 2007 00:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er op zich voor mezelf nog weinig problemen mee![]()
whahaha alles staat in mijn geheugen gegrift, leuk zo'n geheugen je kan alles elke keer wanneer je zelf wilt de hele tijd afspelen wat er is gebeurt.quote:[b]Op zondag 1 juli 2007 00:32 schreef remlof het volgende /b]
Damn nu zal ik nooit die omkleed actie van Astrid op video zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |