komt nog welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef Blight het volgende:
Ik heb jouw acties niet gezien, M-M. Geen zorgen..
Ik had me onderbroek toch nog aan ?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:15 schreef erwinbey het volgende:
PDL vermoord met me WII Controller![]()
[afbeelding]
Bedankt voor het FOK! shirtondanks me bescheiden cup A staat een vrouwen model me best wel goed.
[afbeelding]
NWO hebben we het wel veilig gedaan?
Pussyquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:41 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi. Was er een meet gisteravond.![]()
Oh en ik ontken alles.
he-le-maal niksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja hoi, je hebt niks gemist hoor.![]()
Nou ja, het is allemaal terug te zien op FOK! TVquote:
Maar wél stoer!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, het is allemaal terug te zien op FOK! TV. En ik heb dingen moeten doen voor een t-shirt
.
mijn omkleedactie is erger hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:57 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou ja, het is allemaal terug te zien op FOK! TV. En ik heb dingen moeten doen voor een t-shirt
.
o/ jeeeujquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Bizzie was er niet en Leia ik heb nu pas door van wie je een kloon bentik heb nu eenzelfde fokshirt als jou
![]()
Oh ja ???quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Je hebt nog wat gemist in de Havana,.
Volgens mij waren moemoe en ik daar de enige niet dronken personen. Nouja en mijn en haar neef dan.
Anyway, ik ben er vandoor. Bier o clock,.
Die dok was wel een mega lekker ding trouwensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Haha ernstig Blight, amar wij waren hobbels aan het ondersteunen bij de ehbo, hippe artsen daaar met gouden patta;s trouwens![]()
die tag iddquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die dok was wel een mega lekker ding trouwens![]()
Dat zag ik dan weer wel
Verder gaat het best kut enzo![]()
Amper geslapen en fucking veel pijn.. maargoed ff doorbijten.
De meet was heel gezellig![]()
die foto's![]()
-edit-Omg die tag
![]()
![]()
veilig thusigekomen dus? toen het licht was?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:44 schreef The_Terminator het volgende:
Nou, ik ben ondertussen ook weer in het land der levenden. Zometeen ff foto's uploaden![]()
So truequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef Blight het volgende:
Je hebt nog wat gemist in de Havana,.
Volgens mij waren moemoe en ik daar de enige niet dronken personen. Nouja en mijn en haar neef dan.
Neh, toen nog niet, zo is hij gewoonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
die eigenaar was om 18.30 toen we ff gingen inzingen al best wel een beetje teut
De zon kwam zelfs al op, maar Realzeus was een goede chauffeur en heeft me veilig thuis afgeleverd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
veilig thusigekomen dus? toen het licht was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |