Hoe kan je nou beweren dat je een goed team hebt, terwijl ze nog geen wedstrijd hebben samengespeeld?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Onzin. We hadden een redelijk talentvolle selectie, maar geen ervaring om het aan te vullen. In plaats daarvan stonden er grote prutsers. Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu. Maarja, de meeste mensen volgens als een mak schaap de media en daardoor denken ze dat het probleem bij de selectie lag, terwijl in werkelijkheid Koeman het grote probleem was.
En nog wat betreft onze Ridder te paard:quote:Voor de spitspositie wordt gesproken over Georgios Samaras (ex-Heerenveen, tegenwoordig tegenvallend bij Manchester City) en Eidur Gudjohnsen (overbodig geworden FC Barcelona sinds Henry daar heeft getekend). Volgens de De Pers zijn voor het middenveld Karim El Ahmadi (FC Twente), Steven Pienaar (Borussia Dortmund) en Ajacied Hedwiges Maduro in beeld.
quote:Gerucht:'De Ridder sprak met Van Geel en Ten Cate' | Transfers
Het heeft er alle schijn van dat Daniel de Ridder de opvolger wordt van Tom de Mul als rechtsbuiten van Ajax. Gisterochtend heeft de jonge Amsterdammer een gesprek gehad met Van Geel en Ten Cate over een eventuele terugkeer naar Ajax.
De kersverse Europees kampioen liet eerder deze week zijn verbintenis met het Spaanse Celta de Vigo ontbinden om zo een vertrek te kunnen realiseren. Ajax lijkt nu plotseling de belangrijkste gegadigde om De Ridder in te lijven. Tekst: Dapprestrijders
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef denthemen het volgende:
De ridder is destijds toch verkocht? Dan hebben we mooi winst gemaakt
Daar vergis je je in. Ajax heeft al jaren de beste spelers van Nederland, maar als team functioneerde ze vaak niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Deze zijn/worden nu vervangen door ervaren spelers, dus we hebben gewoon een goed team nu.
Klopt, ik bedoelde ook meer selectie. Maar Ajax heeft volgend seizoen ook het beste team, jullie worden kampioen hoor. Fo shizzle.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar vergis je je in. Ajax heeft al jaren de beste spelers van Nederland, maar als team functioneerde ze vaak niet.
jep, alleen als hij terug komt zal hij wel wat meer salaris op gaan strijken natuurlijk!!! WE wachten af, van mij hoeftie niet terug.. wel een 'leuke' speler maar totaaaaaaaaaal niet constant. Dan moeten we hem voor de bank halen en dat is ook zonde voor zo'n speler. Hij moet gewoon naar Twente/Heerenveen/Vitesse iig een leuke subtopperquote:Op zondag 1 juli 2007 16:05 schreef denthemen het volgende:
De ridder is destijds toch verkocht? Dan hebben we mooi winst gemaakt
Das wel waarquote:Op zondag 1 juli 2007 16:55 schreef BB-boy het volgende:
Sommigen zijn constant slecht.
Die speler heet toch echt De Ridder.. Een goed Ek, een berg ervarin op topniveau en een betere mentaliteit dan zwakkeling De Mul.. Plus hij is nog gratis en Nederlandtalig ook!! Niks te verliezen, zou ik zeggen..quote:Op zondag 1 juli 2007 17:01 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Rosales komt zijn man nog vaker voorbij dan De Ridder...
Het zou behoorlijk dom zijn een speler terug te halen die 2 jaar geleden, terecht, te licht werd bevonden terwijl hij in de tussentijd niet beter is geworden. Ajax kan beter een talentvolle buitenspeler, indien De Mul vertrekt, aantrekken die wel goed kan worden.
Zeg dan niksquote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Die speler heet toch echt De Ridder.. Een goed Ek, een berg ervarin op topniveau en een betere mentaliteit dan zwakkeling De Mul.. Plus hij is nog gratis en Nederlandtalig ook!! Niks te verliezen, zou ik zeggen..
Heeft 20 wedstrijden voor Celta gespeeld, De Ridder.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Die speler heet toch echt De Ridder.. Een goed Ek, een berg ervarin op topniveau en een betere mentaliteit dan zwakkeling De Mul.. Plus hij is nog gratis en Nederlandtalig ook!! Niks te verliezen, zou ik zeggen..
Er staat dan ook gewoon De Ridder. Een ek-21 zegt niet zoveel en zo goed was hij daar niet eens. Hij dacht nog steeds al pingelend zijn man voorbij te komen. Wat hem zoals gewoonlijk niet lukte. En vervolgens denkt hij de bal al krullend langs zijn man alsnog voor te zetten. Wat ook niet lukt. Die ervaring valt ook wel mee. Er is weinig verschil qua mentaliteit met De Mul. Dat hij gratis en nederlandstalig is hoort er niet toe te doen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:41 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Stilte voor de storm wellicht?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:29 schreef denthemen het volgende:
het is mij te stil
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
Clarence Seedorf is gesignaleerd op het parkeerterrein van het DSB-stadion.
Even een bakkie Ajax-koffie drinkenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
Khalid Sinouh is gesingnaleerd met Van Geel, hij is toch clubloosquote:Op zondag 1 juli 2007 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |