ik denk dat Shota liever bij Ajax pinchhitter is dan bij AZ.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!
Onze grootste concurrent zijn we zelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
De Mul of De Ridder is imho lood om oud ijzer. Mul transfervrij weg (toch?) en Ridder transfervrij erbij. No problem.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
oja en De Ridder is gewoon te licht voor Ajax1..... moeten niet weer dezelfde fout maken...
Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef Doc het volgende:
Mul transfervrij weg (toch?)
En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.
Vind ik ook, gewoon halen. Valt hij tegen, dan hebben we Leo en Baki nog voor die positie. En evt. Babel, Martina, etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.
Had ik ook gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
WTFquote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
Serieus, die hoogmoed nu al.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Mooie bijbelse quote weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk toch, hoogmoed komt voor de... precies
Laat ze lekker dromen. Ze hebben niet slecht ingekocht en mischien vinden ze wel aansluiting bij de top 3 dit jaar. We zullen zien. Waarschijnlijk kunnen ze na 2 maanden weer terug onder hun steen kruipen omdat het weer eens helemaal misloopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je haalt met je cluppie geeneens europees voetbal en het jaar daarop wil je kampioen worden.
Je kan misschien leuke spelers halen maar de rest van de groep blijft gewoon troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |