quote:Thiago Motta lijkt niet naar Ajax te zullen verkassen. West Ham United, Chelsea, Manchester City en Middlesbrough bieden hoog om de bij Barcelona uit de gratie geraakte middenvelder in te lijven. (Sunday Mirror)
Valt nog mee, niet alleen Feyenoorders doen dat. Het is gewoon een groot talent, punt. Ik weet niet of je de woorden van Real Madrid gehoord hebt?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
Ik vind 't wel grappig dat Feyenoorders altijd zeuren dat Ajacieden elk jong Ajax-talent gelijk een wereldspeler vinden, waar ze nu exact hetzelfde doen met Drenthe. Terwijl per slot van rekening de trainer van Jong Oranje moet vertellen watvoor voetballer het nu eigenlijk is
Mwa, vorig jaar ben ik eigenlijk alleen voor Stam gegaan. Om dat nou voor Delorge te doen...quote:
Bij Ajax niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat toch voor de club niet voor de spelers.
Maduro was ook geweldig op het jeugd wk 2 jaar geleden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..
Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Bij wedstrijden wel, 1e training niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat toch voor de club niet voor de spelers.
quote:
V. Persie? mja dit is AJAX topic. Ga niet over feyenoord praten hiero.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..
Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet gezien hoeveel seizoenkaarten er opeens verkocht worden bij jullie?
Het ging volgens mij meer over Ajax en haar supporters in het algemeen of niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
Dat is ook alweer een aantal seizoenen terugquote:
Was voornamelijk in zijn begin periode (omdat hij andermans fouten moest oplossen). Dat met von bömmel weet ik niet meer, maar alleen die actie maakt hem al een heldquote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef MaxC het volgende:
Chivu
Hij pakte bij Ajax altijd veel rode kaarten, doet hij dat bij AS Roma ook?
Was grappig toen hij bij PSV-Ajax een rode kaart kreeg door een bal tegen hoofd van Van Bommel te gooien
quote:Arveladze pinchhitter bij Ajax?
Ajax heeft bij Shota Arveladze geinformeerd of hij interesse heeft in een rol als pinchhitter bij Ajax. Eerder gaf Henk ten Cate al aan er graag een spits bij te hebben voor als er iets geforceerd moet worden op een bepaald moment in een wedstrijd. Arveladze heeft overigens over interesse niet te klagen. De aanvaller van AZ speelt volgens de Telegraaf met het idee zijn carrière te vervolgen in Qatar.
Arveladze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Ajax, ondanks dat hij nu al enkele jaren bij AZ speelt, zijn club blijft. Mocht hij een overstap overwegen dan zal dat door zijn huidige werkgever waarschijnlijk niet zonder slag of stoot worden geaccepteerd. Ajax en AZ, of eigenlijk AZ-voorzitter Scheringa en Ajax-technisch directeur Martin van Geel, liggen elkaar op zijn zachtst gezegd 'niet zo best'. Bovendien blokkeerde men de afgelopen weken ook al een mogelijke transfer van die andere spits die eigenlijk weg wil; Danny Koevermans.
Zou mooi zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Jack van Gelder had het gisteravond op Radio 1 over De Ridder naar Ajax, dus dat zal wel gebeuren.
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!quote:
ik denk dat Shota liever bij Ajax pinchhitter is dan bij AZ.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |