In de haven van rotterdam is een iq boven de 100 een ziekte ofniet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:
De vierde transfer is een feit!Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!
Ajax krijgt nieuwe ballen
Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.
In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
Wat een trasnfer, Van Geel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:
De vierde transfer is een feit!Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!
Ajax krijgt nieuwe ballen
Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.
In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
Dat ook jaquote:
KJH heeft nog vaker de voorpagina gehaald door niets te presteren dan Berlosconi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Klaas maar weer eens op de voorpagina van Tuttosport.![]()
Ajax:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben net thuis van een weekje Kiev. Wie kan me even een lijstje geven van de aan- en verkopen van ons aller Ajax, AZ, PSV en Feyenoord van afgelopen week?
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha dat moet ff schrikken zijn als je een week het nieuws niet volgt en nu terugkomt en alles in 1 keer leest![]()
Heb je daar geen internet ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
Nep supporterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
Had een Telegraaf gekocht. In Praag check ik wel eens een Internet-cafe, maar in Rusland of Oekraine is het best kansloos om nieuws te vergaren.quote:
Nee, maar het had gekund dat ik jou misschien kende hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Nee, is dat een eis hier?Beetje lastig, pendelen tussen Rome en Amsterdam als je zelf vaak op zondag moet spelen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef w00h00 het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nd-in-transfers.html
"Het transfergeweld van Feyenoord is nog niet afgelopen. De club heeft interesse getoond in Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund)."
Maduro naar feyenoord sure! Maduro komt uit de jeugd opleiding en dan is er wel ingestampt dat je niet naar rottedam mag vertrekken.
Gudjohson btw, die staat te popelen om intertoto te spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |