In de haven van rotterdam is een iq boven de 100 een ziekte ofniet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een ziekte in je hoofd ofzo, of niet?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:
De vierde transfer is een feit!Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!
Ajax krijgt nieuwe ballen
Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.
In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
Wat een trasnfer, Van Geel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:20 schreef w00h00 het volgende:
De vierde transfer is een feit!Na Kennedy, Delorge en Heijblok kunnen we nu nieuwe ballen verwachten bij de eerste training a.s. donderdag!
Ajax krijgt nieuwe ballen
Ajax krijgt op korte termijn een compleet nieuwe ballenvoorraad van Adidas. Het mysterie van de ontplofte voetbal is door de fabrikant opgelost.
In oktober klapte een bal bij een wedstrijd van Jong Ajax uit elkaar. Een paar dagen eerder was dat ook al gebeurd in de Belgische competitie. Het blijkt dat de op de bal gebruikte verf niet goed was en ervoor gezorgd heeft dat de naden van de bal loslieten. De verf is alleen gebruikt bij één van de eerste productieseries van dit type bal. Alle ballen waar op dit moment bij Ajax mee gevoetbald wordt zijn van de betreffende serie.
Dat ook jaquote:
KJH heeft nog vaker de voorpagina gehaald door niets te presteren dan Berlosconi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:13 schreef zjroentje het volgende:
[afbeelding]
Klaas maar weer eens op de voorpagina van Tuttosport.![]()
Ajax:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:22 schreef Aanvoerder het volgende:
Ben net thuis van een weekje Kiev. Wie kan me even een lijstje geven van de aan- en verkopen van ons aller Ajax, AZ, PSV en Feyenoord van afgelopen week?
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:31 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha dat moet ff schrikken zijn als je een week het nieuws niet volgt en nu terugkomt en alles in 1 keer leest![]()
Heb je daar geen internet ofzo?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
Nep supporterquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Vorig jaar zat ik in Praag toen in las over Stam naar Ajax en de 4-1 oorwassing tegen Utrecht. Dat was ook schrikken.
Had een Telegraaf gekocht. In Praag check ik wel eens een Internet-cafe, maar in Rusland of Oekraine is het best kansloos om nieuws te vergaren.quote:
Nee, maar het had gekund dat ik jou misschien kende hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Nee, is dat een eis hier?Beetje lastig, pendelen tussen Rome en Amsterdam als je zelf vaak op zondag moet spelen
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef w00h00 het volgende:
http://www.depers.nl/spor(...)nd-in-transfers.html
"Het transfergeweld van Feyenoord is nog niet afgelopen. De club heeft interesse getoond in Karim El Ahmadi (FC Twente), Hedwiges Maduro (Ajax), Eidur Gudjohnson (Barcelona), Danny Koevermans (AZ), Georgios Samaras (Manchester City) en Steven Pienaar (Borussia Dortmund)."
Maduro naar feyenoord sure! Maduro komt uit de jeugd opleiding en dan is er wel ingestampt dat je niet naar rottedam mag vertrekken.
Gudjohson btw, die staat te popelen om intertoto te spelen.![]()
Tsja, geen van mijn vrienden gaan naar wedstrijden. Maar ik kom altijd wel iemand tegen in het vak, of van Fok of mensen die me kennen van Sparta Praag laatste keer. Werd ook een keer herkend @ Schiphol door iemand uit 425. Boeit me niet zo of ik met vrienden ben of niet. Als er maar bier en doelpunten zijn. Vak 410 is ook lekker gezellig met gasten die je (nog) niet kent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:41 schreef toma het volgende:
ik ga maar naar 5 á 6 wedstrijden van Ajax in een jaar. Als het aan mij ligt koop ik een seizoenskaart en ga om de twee weken met de trein naar Amsterdam maar dat zien mijn vrienden niet zitten. Die moeten namelijk elke zondag verplicht naar hun schoonouders oid![]()
tja, ik zit er wel serieus over na te denken. Heb al super lang een seizoenskaart van WillemII, maar dat komt alleen omdat ik 5 min. fietsen van het stadion woon en het toch een soort van 2e clubje is. Maar eerlijk gezegd doet het me geen flikker als WillemII wint wanneer Ajax verliest. Als het andersom is vind ik het wel sneu maar doet het me nog niet veel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tsja, geen van mijn vrienden gaan naar wedstrijden. Maar ik kom altijd wel iemand tegen in het vak, of van Fok of mensen die me kennen van Sparta Praag laatste keer. Werd ook een keer herkend @ Schiphol door iemand uit 425. Boeit me niet zo of ik met vrienden ben of niet. Als er maar bier en doelpunten zijn. Vak 410 is ook lekker gezellig met gasten die je (nog) niet kent.
Is dat officieel?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:51 schreef toma het volgende:
[..]wij hebben net een samenwerkingscontract met Barca, die kakkerlakken mogen helemaal niks kopen daar zonder dat het door ons wordt afgekeurd.
Just like I left it dus.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:05 schreef Chivu het volgende:
Er is geen samenwerkingsverband, maar de band tussen de clubs is gewoon goed. Niets meer, niets minder.
Doe 's ff Lazio of Ajax. Barca kan ik ook nog mee leven.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Chivu het volgende:
Ohja, en ik ga weg bij Roma en kan naar Inter of BarcelonaEn ik moet 10 miljoen euro kosten.
Dan heeft Roma flink verlies op je gemaaktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:09 schreef Chivu het volgende:
Ohja, en ik ga weg bij Roma en kan naar Inter of BarcelonaEn ik moet 10 miljoen euro kosten.
dieptriest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje offtopic, maar een eerste foto van rond het Dinamo Kiev stadion:
[afbeelding]
'Samen tegen racisme.'.
Genuanceerd met een WP-teken linksonder.
Niet helemaal waar: de landskampioen krijgt 60%, de nummer 2 40%.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Chivu het volgende:
Yup, alles officieel. Als Ajax mee had gedaan had het 50/50 verdeeld geworden, voor een klein deel afhankelijk van de prestaties.
Hij is mooiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef jna het volgende:
Zit ik net op een Engels voetbal forum. Zie ik opeens een topic: "Kanu seen at Hillsborough"
Dus ik denk: Shit, hij zou toch naar Ajax komen![]()
Ik klik. Zie ik dit:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
ach die kakkerlakken zeiken overal over als het met hun clubje niet zo goed gaat.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
Ik vind 't wel grappig dat Feyenoorders altijd zeuren dat Ajacieden elk jong Ajax-talent gelijk een wereldspeler vinden, waar ze nu exact hetzelfde doen met Drenthe. Terwijl per slot van rekening de trainer van Jong Oranje moet vertellen watvoor voetballer het nu eigenlijk is
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:38 schreef jna het volgende:
Zit ik net op een Engels voetbal forum. Zie ik opeens een topic: "Kanu seen at Hillsborough"
Dus ik denk: Shit, hij zou toch naar Ajax komen![]()
[afbeelding]
quote:Thiago Motta lijkt niet naar Ajax te zullen verkassen. West Ham United, Chelsea, Manchester City en Middlesbrough bieden hoog om de bij Barcelona uit de gratie geraakte middenvelder in te lijven. (Sunday Mirror)
Valt nog mee, niet alleen Feyenoorders doen dat. Het is gewoon een groot talent, punt. Ik weet niet of je de woorden van Real Madrid gehoord hebt?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:34 schreef Chivu het volgende:
Ik vind 't wel grappig dat Feyenoorders altijd zeuren dat Ajacieden elk jong Ajax-talent gelijk een wereldspeler vinden, waar ze nu exact hetzelfde doen met Drenthe. Terwijl per slot van rekening de trainer van Jong Oranje moet vertellen watvoor voetballer het nu eigenlijk is
Mwa, vorig jaar ben ik eigenlijk alleen voor Stam gegaan. Om dat nou voor Delorge te doen...quote:
Bij Ajax niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat toch voor de club niet voor de spelers.
Maduro was ook geweldig op het jeugd wk 2 jaar geleden.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..
Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Bij wedstrijden wel, 1e training niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Je gaat toch voor de club niet voor de spelers.
quote:
V. Persie? mja dit is AJAX topic. Ga niet over feyenoord praten hiero.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:28 schreef denthemen het volgende:
1 goed toernooi en iedereen staat op de stoep hé.. Neemt niet weg dat hij goed is hoor..
Maarre, neem Rotterdam het eens kwalijk, eindelijk eens een jeugdspeler die doorbreekt
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Niet gezien hoeveel seizoenkaarten er opeens verkocht worden bij jullie?
Het ging volgens mij meer over Ajax en haar supporters in het algemeen of niet?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
Dat is ook alweer een aantal seizoenen terugquote:
Was voornamelijk in zijn begin periode (omdat hij andermans fouten moest oplossen). Dat met von bömmel weet ik niet meer, maar alleen die actie maakt hem al een heldquote:Op zondag 1 juli 2007 13:31 schreef MaxC het volgende:
Chivu
Hij pakte bij Ajax altijd veel rode kaarten, doet hij dat bij AS Roma ook?
Was grappig toen hij bij PSV-Ajax een rode kaart kreeg door een bal tegen hoofd van Van Bommel te gooien
quote:Arveladze pinchhitter bij Ajax?
Ajax heeft bij Shota Arveladze geinformeerd of hij interesse heeft in een rol als pinchhitter bij Ajax. Eerder gaf Henk ten Cate al aan er graag een spits bij te hebben voor als er iets geforceerd moet worden op een bepaald moment in een wedstrijd. Arveladze heeft overigens over interesse niet te klagen. De aanvaller van AZ speelt volgens de Telegraaf met het idee zijn carrière te vervolgen in Qatar.
Arveladze heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Ajax, ondanks dat hij nu al enkele jaren bij AZ speelt, zijn club blijft. Mocht hij een overstap overwegen dan zal dat door zijn huidige werkgever waarschijnlijk niet zonder slag of stoot worden geaccepteerd. Ajax en AZ, of eigenlijk AZ-voorzitter Scheringa en Ajax-technisch directeur Martin van Geel, liggen elkaar op zijn zachtst gezegd 'niet zo best'. Bovendien blokkeerde men de afgelopen weken ook al een mogelijke transfer van die andere spits die eigenlijk weg wil; Danny Koevermans.
Zou mooi zijnquote:Op zondag 1 juli 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Jack van Gelder had het gisteravond op Radio 1 over De Ridder naar Ajax, dus dat zal wel gebeuren.
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!quote:
ik denk dat Shota liever bij Ajax pinchhitter is dan bij AZ.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Gelderland het volgende:
[..]
gaat toch niet lukken. Shota wilt gewoon spelen, anders kan hij ook bij AZ als pinchhitter fungeren!
Onze grootste concurrent zijn we zelf.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
De Mul of De Ridder is imho lood om oud ijzer. Mul transfervrij weg (toch?) en Ridder transfervrij erbij. No problem.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef Gelderland het volgende:
oja en De Ridder is gewoon te licht voor Ajax1..... moeten niet weer dezelfde fout maken...
Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:42 schreef Doc het volgende:
Mul transfervrij weg (toch?)
En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nope, nog eenjarig contract. Nog even cashen dus.
Vind ik ook, gewoon halen. Valt hij tegen, dan hebben we Leo en Baki nog voor die positie. En evt. Babel, Martina, etc.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:52 schreef Doc het volgende:
[..]
En dan daar transfervrij De Ridder voor in de plaats. Da's prima lijkt me. Het is en blijft een redelijke speler. Geen wereldtop, maar draaide een redelijk U-21. Kan zeker functioneel zijn.
Had ik ook gelezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:56 schreef BB-boy het volgende:
Ik weet niet of News of the World een beetje betrouwbaar is (zal wel niet) maar die zeggen dat De Ridder naar Birmingham City gaat.
WTFquote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gold niet voor jou die opmerking, meer voor kneuzen als die BonJovi en BB-Boy ofzo.
Serieus, die hoogmoed nu al.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Ik ben overigens benieuwd of Ajax Perez nog steeds naar Feyenoord wil laten gaan... Als het nog even zo doorgaat zijn wij straks meer concurrent van jullie dan PSV.
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Mooie bijbelse quote weer.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leuk toch, hoogmoed komt voor de... precies
Laat ze lekker dromen. Ze hebben niet slecht ingekocht en mischien vinden ze wel aansluiting bij de top 3 dit jaar. We zullen zien. Waarschijnlijk kunnen ze na 2 maanden weer terug onder hun steen kruipen omdat het weer eens helemaal misloopt.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:33 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je haalt met je cluppie geeneens europees voetbal en het jaar daarop wil je kampioen worden.
Je kan misschien leuke spelers halen maar de rest van de groep blijft gewoon troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |