abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50998370
Nadia komt op mij over als onvoorbereid en redelijk naïef voor wat betreft het spel....

Wel fijn weer wat klasse te zien en een mooie stem te horen.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:20:26 #102
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50998378
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia de hele tijd aan het poseren is. Een beetje Dido type
Klein verschil met Dido. Ze waste haar gezicht en stond de hele dag makeup te smeren. Nadia dook gewoon in bed en de makeup van gisteren zit er nog op. Wel opvallend dat niet alles is uitgelopen.
Keep the Sunny Side Up
pi_50998411
ze let goed op en luistert echt naar hoe mensen praten en reageren...ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen...ik vind haar op tot nu toe erg beschaafd en aardig
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50998416
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Klein verschil met Dido. Ze waste haar gezicht en stond de hele dag makeup te smeren. Nadia dook gewoon in bed en de makeup van gisteren zit er nog op. Wel opvallend dat niet alles is uitgelopen.
Permanent plamuur?
pi_50998417
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia komt op mij over als onvoorbereid en redelijk naïef voor wat betreft het spel....

Wel fijn weer wat klasse te zien en een mooie stem te horen.
Ik vind het voorlopig een mooie aanwinst. Een zeer prettige verschijning is mijn eerste oppervlakkige oordeel.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:21:44 #106
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50998421
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Precies ze is nog maar net 13 uur binnen. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat ze een vriendelijke dame is en een gesprek kan voeren. De eerste clash zal meer duidelijk maken. En dat gezeik over lichamelijke kenmerken vind ik al helemaal geen reden om iemand af te branden.
Ik had gisteren wat quotes gelezen, die van haar afkomstig zouden zijn.
Maar ik heb daar op dit moment toch flinke twijfels bij. Ze komt niet echt over als een meisje dat bij de eerste de beste ruzie met kankahhh gaat schelden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_50998441
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef ericahysterica het volgende:
de wc moest schoon anders zou die niet aantoonbaar zijn (nasty en sharon)
Er lag zo'n berg schijt dat ze niet meer wisten waar de wc stond
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 13:22:51 #108
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50998451
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens, er was in het vorige topic een speculatie over het wel of niet tonen van wil om af te vallen.. Gister bestelde ze een cola, nee, niet cola-light.. Iemand die serieus met afvallen bezig is bestelt gewoon cola-light, heeft niets met spanning oid te maken...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_50998457
Charming zit Natasja er weer bij....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_50998464
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

omdat ze van zichzelf al hele mooie ogen heeft denk ik,zit denk ik weinig op
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50998485
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef riri het volgende:
ze let goed op en luistert echt naar hoe mensen praten en reageren...ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen...ik vind haar op tot nu toe erg beschaafd en aardig
Ik vind haar, om haar haar eigen stop woordje eens te gebruiken: Boring!!!

Ja ze heeft een mooi koppie, lelijk lichaam, liposuctie op haar 22 en ze kan nergens lang blijven voor ze het alweer "boring" vindt. Ik geef haar 3 weken en dan is DGK ook te BORING voor haar en voor ons ook ben ik bang....
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:24:01 #112
38396 mazaru
pi_50998486
Wat een hellhole leven ze toch in, ze mogen 'maar' tot drie uur slapen in het weekend
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:24:22 #113
111260 Charmian
a little joy
pi_50998502
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

nou.......mannen kunnen ook flink roddelen hoor vergis je niet!
Ik heb 10 jaar tussen bijna alleen maar mannen gewerkt, ik kan dat zeker beamen. Mannen zijn qua roddelen zo mogelijk nog erger dan vrouwen, alleen vrouwen zijn gemener, die stoken (helaas zit ik nu in zo'n kippenhok).

Trouwens denken jullie echt dat Amanda zich bij Huub en Lieke gaat aansluiten? Ze heeft een bloedhekel aan Lieke (zegt ze).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_50998509
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wij hebben geen leven en Natasia gaat na de kooi een site beginnen voor ons: GetALife.nl
Als het leven, iets ondernemen of opzetten pas NA de kooi begint vraag ik me af..... waarom ze zelf nog maar steeds geen Life After.su of nl begint.
Liefst een .NU met onmiddelijke ingang.

NATASJA RED ONS!!!
pi_50998524
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

Trouwens denken jullie echt dat Amanda zich bij Huub en Lieke gaat aansluiten? Ze heeft een bloedhekel aan Lieke (zegt ze).
Misschien worden ze wel gewoon weer vrienden, vergeten ze alles.
pi_50998529
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef mazaru het volgende:
Wat een hellhole leven ze toch in, ze mogen 'maar' tot drie uur slapen in het weekend
Ja en het ergste daarvan is , dat ze al voor 3 uur in bed lagen, ze liggen nu dus al 10 uur geslapen (and counting) , ik krijg gewoon hoofdpijn als ik langer dan 8 uur lig te slapen.
pi_50998533
Ben wel benieuwd hoe lang ze tegen de terror gaat kunnen. Volgens mij is ze een beetje te lief voor de kooi.

Aandoenlijk te zien hoe ze gisteren naar bed ging, en heel veel moeite deed om de bewoners niet te storen in hun slaap.

Maar wellicht dat de "Luxemburgse regels" haar gaan helpen.
  Moderator zaterdag 30 juni 2007 @ 13:25:38 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_50998538
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik had gisteren wat quotes gelezen, die van haar afkomstig zouden zijn.
Maar ik heb daar op dit moment toch flinke twijfels bij. Ze komt niet echt over als een meisje dat bij de eerste de beste ruzie met kankahhh gaat schelden.
Die quotes waren dan ook niet van haar.

En inderdaad, ze is net een half etmaal binnen. En als je dan ziet waar ze nú al voor uitgemaakt en van beschuldigd wordt hier. En dan nog durven te klagen over het "niveau van DGK".
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:26:00 #119
38396 mazaru
pi_50998547
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar tussen bijna alleen maar mannen gewerkt, ik kan dat zeker beamen. Mannen zijn qua roddelen zo mogelijk nog erger dan vrouwen, alleen vrouwen zijn gemener, die stoken (helaas zit ik nu in zo'n kippenhok).

Zo diep zal die hekel niet zitten, anders ga je ook niet regelmatig met haar zoenen
pi_50998579
Jaap staat toch bekend om z'n 'kleintje' ?? Hij is iniedergeval een beetje gegroeid lijkt wel..
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:27:59 #121
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_50998600
Met gepaste overdrijving verteld Natasia dat ze met 10 man in 1 dag 27 flessen hadden leeggedronken. (Het was in werkelijkheid 1 week)

Keep the Sunny Side Up
pi_50998604
Natasja is nu op haar liefst. Ze probeert duidelijk Nadia in te palmen. "De moederfiguur" komt nu in haar los.
pi_50998606
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap staat toch bekend om z'n 'kleintje' ?? Hij is iniedergeval een beetje gegroeid lijkt wel..
[afbeelding]
Don't underestimate the powahhh of the "Bloedlul"
  zaterdag 30 juni 2007 @ 13:29:03 #124
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50998638
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ik vind haar, om haar haar eigen stop woordje eens te gebruiken: Boring!!!

Ja ze heeft een mooi koppie, lelijk lichaam, liposuctie op haar 22 en ze kan nergens lang blijven voor ze het alweer "boring" vindt. Ik geef haar 3 weken en dan is DGK ook te BORING voor haar en voor ons ook ben ik bang....
Mijn eerste indruk is ook zoiets. Ik denk dat ze beter op haar plaats was geweest in BB, maar voor DGK lijkt ze me te saai. Verder komt ze vrij bekakt over, is volgens mij steeds aan het poseren en gaat de verkeerde kant kiezen (verwacht ik).
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50998655
hoe vond je me gisteren, m'n haar en m'n make-up..natas vraagt dit aan nadia..Wat moet dat kind er in vredesnaam op zeggen: lelijk
Any idiot can face a crisis; it is this day-to-day living that wears you out…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')