Klein verschil met Dido. Ze waste haar gezicht en stond de hele dag makeup te smeren. Nadia dook gewoon in bed en de makeup van gisteren zit er nog op. Wel opvallend dat niet alles is uitgelopen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:16 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia de hele tijd aan het poseren is. Een beetje Dido type
Permanent plamuur?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klein verschil met Dido. Ze waste haar gezicht en stond de hele dag makeup te smeren. Nadia dook gewoon in bed en de makeup van gisteren zit er nog op. Wel opvallend dat niet alles is uitgelopen.
Ik vind het voorlopig een mooie aanwinst. Een zeer prettige verschijning is mijn eerste oppervlakkige oordeel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia komt op mij over als onvoorbereid en redelijk naïef voor wat betreft het spel....
Wel fijn weer wat klasse te zien en een mooie stem te horen.
Ik had gisteren wat quotes gelezen, die van haar afkomstig zouden zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies ze is nog maar net 13 uur binnen. Wat ik tot nu toe gezien heb is dat ze een vriendelijke dame is en een gesprek kan voeren. De eerste clash zal meer duidelijk maken. En dat gezeik over lichamelijke kenmerken vind ik al helemaal geen reden om iemand af te branden.
Er lag zo'n berg schijt dat ze niet meer wisten waar de wc stondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:19 schreef ericahysterica het volgende:
de wc moest schoon anders zou die niet aantoonbaar zijn(nasty en sharon)
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:57 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens, er was in het vorige topic een speculatie over het wel of niet tonen van wil om af te vallen.. Gister bestelde ze een cola, nee, niet cola-light.. Iemand die serieus met afvallen bezig is bestelt gewoon cola-light, heeft niets met spanning oid te maken...
omdat ze van zichzelf al hele mooie ogen heeft denk ik,zit denk ik weinig opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klein verschil met Dido. Ze waste haar gezicht en stond de hele dag makeup te smeren. Nadia dook gewoon in bed en de makeup van gisteren zit er nog op. Wel opvallend dat niet alles is uitgelopen.
Ik vind haar, om haar haar eigen stop woordje eens te gebruiken: Boring!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef riri het volgende:
ze let goed op en luistert echt naar hoe mensen praten en reageren...ben benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen...ik vind haar op tot nu toe erg beschaafd en aardig
Ik heb 10 jaar tussen bijna alleen maar mannen gewerkt, ik kan dat zeker beamen. Mannen zijn qua roddelen zo mogelijk nog erger dan vrouwen, alleen vrouwen zijn gemener, die stoken (helaas zit ik nu in zo'n kippenhok).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:11 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou.......mannen kunnen ook flink roddelen hoor vergis je niet!
Als het leven, iets ondernemen of opzetten pas NA de kooi begint vraag ik me af..... waarom ze zelf nog maar steeds geen Life After.su of nl begint.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij hebben geen leven en Natasia gaat na de kooi een site beginnen voor ons: GetALife.nl![]()
Misschien worden ze wel gewoon weer vrienden, vergeten ze alles.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Trouwens denken jullie echt dat Amanda zich bij Huub en Lieke gaat aansluiten? Ze heeft een bloedhekel aan Lieke (zegt ze).
Ja en het ergste daarvan is , dat ze al voor 3 uur in bed lagen, ze liggen nu dus al 10 uur geslapen (and counting) , ik krijg gewoon hoofdpijn als ik langer dan 8 uur lig te slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef mazaru het volgende:
Wat een hellhole leven ze toch in, ze mogen 'maar' tot drie uur slapen in het weekend
Die quotes waren dan ook niet van haar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had gisteren wat quotes gelezen, die van haar afkomstig zouden zijn.
Maar ik heb daar op dit moment toch flinke twijfels bij. Ze komt niet echt over als een meisje dat bij de eerste de beste ruzie met kankahhh gaat schelden.
Zo diep zal die hekel niet zitten, anders ga je ook niet regelmatig met haar zoenenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar tussen bijna alleen maar mannen gewerkt, ik kan dat zeker beamen. Mannen zijn qua roddelen zo mogelijk nog erger dan vrouwen, alleen vrouwen zijn gemener, die stoken (helaas zit ik nu in zo'n kippenhok).
Trouwens denken jullie echt dat Amanda zich bij Huub en Lieke gaat aansluiten? Ze heeft een bloedhekel aan Lieke (zegt ze).
Don't underestimate the powahhh of the "Bloedlul"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Jaap staat toch bekend om z'n 'kleintje' ?? Hij is iniedergeval een beetje gegroeid lijkt wel..
[afbeelding]
Mijn eerste indruk is ook zoiets. Ik denk dat ze beter op haar plaats was geweest in BB, maar voor DGK lijkt ze me te saai. Verder komt ze vrij bekakt over, is volgens mij steeds aan het poseren en gaat de verkeerde kant kiezen (verwacht ik).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind haar, om haar haar eigen stop woordje eens te gebruiken: Boring!!!
Ja ze heeft een mooi koppie, lelijk lichaam, liposuctie op haar 22 en ze kan nergens lang blijven voor ze het alweer "boring" vindt. Ik geef haar 3 weken en dan is DGK ook te BORING voor haar en voor ons ook ben ik bang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |