je had beter eerst dat vuil uit je ogen kunnen halenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
* indahnesia.com steekt sigaretje op en kijkt eens rond. Niemand wakker nog
Ja dat was de lapo uit de vorige, dus jaquote:
moah, niemand zei wat toen ik keek.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
je had beter eerst dat vuil uit je ogen kunnen halen
whehe, verhaal al wel gelezen, alleen de foto stond er daar niet bij? Bij deze dus alsnog ook gezien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat krijg je er nou van, al dat wilde geneuk overal mee
[afbeelding]
Hier verder loungen
Hier danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe, verhaal al wel gelezen, alleen de foto stond er daar niet bij? Bij deze dus alsnog ook gezien.
Nee wel voor vanavondquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
Het lijkt mij ook helemaal niets. Vind het vooral iets voor vrouwen
Hoiquote:
Halloquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
En ja, hyves hoor ik vooral vrouwen, en amper mannen
Mwoa, mij nooit zo opgevallen op zich, maar ik heb 11 vrouwen en 6 mannen in mijn vriendenlijstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef es70 het volgende:
Misschien heb je een vertekend beeld door een overdosis vrouwen in je (virtuele) omgeving. Ik heb eigenlijk geen idee of het iets 'voor vrouwen' is
.
Volgens mij zegt dat net zoveel als je msn-contactenlijst, niet veel dus...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, mij nooit zo opgevallen op zich, maar ik heb 11 vrouwen en 6 mannen in mijn vriendenlijstNou ja, beetje nonsens ook eigenlijk, allemaal.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De postbode staat al aan de overkant aan te bellen
Nog een paar minuten....... SPANNEND!!!![]()
quote:
Ik wacht altijd rustig af tot mijn pakje komtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De postbode staat al aan de overkant aan te bellen
Nog een paar minuten....... SPANNEND!!!![]()
Ja maar de bel doet het soms nietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik wacht altijd rustig af tot mijn pakje komt
Ja duhquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Indonesie, je weet toch ...
Echte patatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Anyway, ik ben effe frietheuse halenen even 2 nieuwe t-shirts
Gezelligquote:
Waar dat tot 200 meter voor nodig is, wat dacht je van het weer hierquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn nieuwe speeltje is binnen![]()
De Titanic onder de USB-sticks zeg maarGroter dan bijna alles, en onverwoestbaar
Een review.
8 GB
Waterdicht tot 200 meter (Waar dat handig voor is? Geen idee)
Hamervast, en blijkbaar ook bestand tegen een half uur op de bodem van een zwembad en 10 minuten in kokend water. Je weet tenslotte maar nooit, niewaar?
Zeker van die spelletjes die Storm heel graag op de Playstation wil spelen (killzone, time splitters)... Maar dat mag hij niet van zijn zeikerige moederquote:
Niks mis met het weer hier tochquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar dat tot 200 meter voor nodig is, wat dacht je van het weer hier![]()
Dit is command & conquer, maak een legertje en vernietig je tegenstanderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Zeker van die spelletjes die Storm heel graag op de Playstation wil spelen (killzone, time splitters)... Maar dat mag hij niet van zijn zeikerige moeder.
nee joh, maar die 200 meter water komt nog welquote:
Iets zegt me dat dat ook geen 6+ spelletje isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is command & conquer, maak een legertje en vernietig je tegenstander
Heel ruim 6+ welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dat ook geen 6+ spelletje is.
Nu ja, maar jij zit nu ook binnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
hier gaat anders net weer een zonnetje schijnen hoor
Wordt het tegen die tijd niet onderhand eens BETER weer?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu ja, maar jij zit nu ook binnen
Wacht maar tot je weer moet werken maandag
Grapje zekerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wordt het tegen die tijd niet onderhand eens BETER weer?
ik ben heel druk met allerlei dingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja duhmaar wat ben je allemaal aan het doen
ik zie je niet zovaak meer
Hoe heten zequote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben heel druk met allerlei dingen
Zoals?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben heel druk met allerlei dingen
Geld... Tenminste, daar komt het op neerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe bedoel je dat?
Stel je gerustquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:53 schreef es70 het volgende:
Ik vraag me weleens af of ik nou een van de weinige 'normale' mensen ben, of dat ik nou toevallig toch bij een select groepje 'idioten' hoor...
quote:
En dat voor behangquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Geld... Tenminste, daar komt het op neer.
Iemand roept: Dit behang was best voordelig, 28 euro per rol.
Ik denk: 28 euro per rol voordelig. Da's bijna een f*cking tientje per baan
.
Juistquote:
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef marcb1974 het volgende:
Ik laat misschien 1 (deel van een) muur behangen. Maar dan wel met 'foto'behang. Als ik dus een heel mooie foto gemaakt zou hebben
Dat dusquote:
Moet je die ook nog makenquote:
Ja, hij moet wel echt heel mooi zijn. Is zonde als ik dat na een aantal maanden al weer zat zou zijnquote:
1: Wel veel gedoequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zekerwas ik al een hele tijd van plan, want behangen
![]()
1: Te veel gedoe.
2: Meestal met je meer kwijt dan verven.
3: Eraf halen is 1 groot ramp.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hij moet wel echt heel mooi zijn. Is zonde als ik dat na een aantal maanden al weer zat zou zijn
1:quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1: Wel veel gedoe.
2: Wel al je rollen van 28 euro koopt.
3: Onzin, water met azijn en het is er zo af.
Wij gaan nu ook verven.
Pat had betere argumenten begrijp ik?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1: Wel veel gedoe.
2: Wel als je rollen van 28 euro koopt.
3: Onzin, water met azijn en het is er zo af.
Wij gaan nu ook verven.
Warm water werkt het bestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
1:
2: Zo gek zou ik dus niet zijnmaar als ik mijn hele zooi moet behangen, ben ik wel degelijk duurder uit dan vervens
![]()
3: Thnx voor je tip
Wat is nu het beste?quote:
Ondanks het feit dat de verf al in huis is ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd eigenlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pat had betere argumenten begrijp ik?
Duhquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat is nu het beste?hogedrukreiniger?
![]()
Er is weinig dat tegen een vlammenwerper op kan ^^quote:
Kan ik niet beter het muur slopenquote:
DE muur. Als je 'm niet nodig hebt is dat een optiequote:
Lievquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:03 schreef es70 het volgende:
Ondanks het feit dat de verf al in huis is ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd eigenlijk.
Tenzij je 'zwartgelakerd' niet echt een tof patroon vindt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is weinig dat tegen een vlammenwerper op kan ^^
Ik twijfelde al tussen "DE" en "Het"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
DE muur. Als je 'm niet nodig hebt is dat een optie.
Wij gaan juist een muur maken. Nou ja, wij... Pat dus.
Ruzie, wat is datquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Liev![]()
Kleine binnenechtelijke ruzietjes
Straks goedmaaksex
Maar je hebt wél meer ruimtequote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik twijfelde al tussen "DE" en "Het"
Hmmz, dan zit ik wel met de buren opgeschept
Likje verf erover en je ziet er niets meer vanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Tenzij je 'zwartgelakerd' niet echt een tof patroon vindt...
Buren weg pestenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |