quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:04 schreef Latz het volgende:
Lurk lurk lurk soep eet je met een turk.
Kwam vanaf een ander forumquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
vond dit topic dfe moeite van het typen en op 'invoeren' klikken niet waard.
kun je nagaan.
Gast, k ben net thuis, kdacht snel een topic openen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:09 schreef Double-Helix het volgende:
Leer schrijven klapmongool.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, k ben net thuis, kdacht snel een topic openen.
Denk je nou echt dat ik helder een topic start?
Of was jij die mongool die me iets op wilde laten rapen?
?quote:
Ben je gek in je dikke kop? Kga niks oprapen als ik t zelf niet neergooi. Zeker niet voor zon mongool.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:13 schreef Double-Helix het volgende:
je moet gewoon voor jezelf opkomen en die beker oprapen en tegen zijn gezicht smijten...
en heb je opgeraapt?
maar je zou niet levend buiten komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ben je gek in je dikke kop? Kga niks oprapen als ik t zelf niet neergooi. Zeker niet voor zon mongool.
K ben btw leven buiten gekomen. Zag m nog voor een ander cafe staan waar k in ging en hij deed niks.
Buitenlanders dreigen alleen maarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
maar je zou niet levend buiten komen![]()
oftewel zeg volgende keer nee en kijk hem recht in de ogen aan en verveel ons niet met je topics.
ik hoop dat je onder een trein komt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hopelijk ga je dood
(geen doodsverwenzing)
Khoop dat een neger je anaal neemtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:19 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik hoop dat je onder een trein komt.
Waarom dat nou weer? Heb je niks beters in de aanbieding dan zo'n goedkope mededeling?quote:
Of misschien had ie geen handen om het op te rapen....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:17 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Buitenlanders dreigen alleen maar
Hij dacht, als hij t opraapt kan ik stoer een topic openen op fok en wordt mijn e-penis weer een cm groter
neequote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Heb je niks beters in de aanbieding dan zo'n goedkope mededeling?
je bent zelf anaal genomen oprapertjequote:
Al had ik ze wel.. kga niks oprapen voor een negerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Of misschien had ie geen handen om het op te rapen....![]()
stiekem wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je bent zelf anaal genomen oprapertje![]()
Dacht ik al. Zoiets voel je op je klompen aan.quote:
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al had ik ze wel.. kga niks oprapen voor een neger
kbetaal belasitng om hem uit te laten gaan.
Oja boot mensenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zoiets voel je op je klompen aan.
Datum: 1990.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:21 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Al had ik ze wel.. kga niks oprapen voor een neger
kbetaal belasitng om hem uit te laten gaan.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Datum: 1990.
En dan al lopen zeveren over belasting betalen.![]()
Kzou t vooral serieus nemenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Datum: 1990.
En dan al lopen zeveren over belasting betalen.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
Twijfel jij maar lekker verder
En ja bootmensen > kakkermongolen
Ja huillach er maar om... totdat ze tegenover je staan. Dan zijn t net Marokkanen waar je voor schijtquote:
Ik schijt niet voor Marokkanen,ik ben er zelf eenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja huillach er maar om... totdat ze tegenover je staan. Dan zijn t net Marokkanen waar je voor schijt![]()
Als je net zo bent als die sjakies van vanavond ben je een rasmongoolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:29 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik schijt niet voor Marokkanen,ik ben er zelf een [afbeelding]
Nee zo ben ik niet,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als je net zo bent als die sjakies van vanavond ben je een rasmongool
Anders valt t wel mee
je kijjkt als een pauperquote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Oja, k ben bootjes volk
Iig de vriend van mn moeder.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 04:25 schreef jordeeeh het volgende:
Laat maar, je weet zekers al wat ik wilde zeggen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef hamkaastosti het volgende:
waar ik meestal uitga worden negers en turken meestal door de uitsmijters tegengehouden. D'r zijn er dan ook amper wat binnen wat het uitgaan een stuk leuker maakt.
uitgaan tussen beschaafd volk
Was niet mijn bekertje.. en gewoon tijdens t praten uit verveling ofzo... weet ik veelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:33 schreef Locusta het volgende:
Waarom schopte TS eigenlijk z'n bekertje weg??![]()
Nogal aso.... kost ook zoveel moeite om het fatsoenlijk weg te zetten![]()
Ik denk dat je zowaar gelijk hebt M!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
En jij zo dat bekertje opruimen
En hij zo: zeg sorry tegen die meisje
En jij zo: sorry
En toen rende je naar huis om dit topic te openen
Had je anders verwacht van iemand met een pikachu avatar?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:36 schreef MASD het volgende:
wat is TS toch een waardeloze klapmongoolen nog ouder ook, zou je haast denken dat hij verstandiger zou zijn....
Ja stiekem wel maar dat is niet stoer om te zeggenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
och die heb k nog niet eerder gehoord.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:09 schreef da_vid het volgende:
[..]
Had je anders verwacht van iemand met een pikachu avatar?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was degene die gewoon beleefd bleef hoor. Hij bemoeide zich ineens met andermans zakenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:30 schreef bigshadow het volgende:
Nederlandse Paupers in de disco die bekertjes tegen mijn ietswat gezette vriendin schoppen en het lef hebben daarna brutaal te zijn.
Wie opent hem?
Ja.. was geslaagden feest, wilde eigenlijk niet meegaan maar al mn vrienden gingen dus ging k ook maar mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef afcajos het volgende:
welke discotheek was je dan, rio? zoja: moet je ook maar niet in die negerkelder rondhangen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |