abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50998195
iets van 18 jaar terug was hij ook gemeen tegen mij. Volgens mij ma.
Ik kan het me niet meer herinneren.
pi_50998791
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 11:25 schreef Locusta het volgende:

[..]

Echt triest gewoon
Kan me best voorstellen dat je als (semi- ) BN'er wel eens flauw bent van alle aandacht, maar reageer dat niet op zo'n klein meisje af...
Het is totaal off topic maar het doet me denken aan de tennisser Marat Safin. Toen mijn zoon 4 jaar was (5 jaar geleden alweer ) was hij z'n favoriete speler en in Rotterdam voor het abn/amro tennistoernooi. Na z'n gewonnen wedstrijd gaf hij geen handtekeningen. Nou ja, kan gebeuren. Later kwamen we hem tegen, mijn zoon haalde hem in, trok even aan z'n jas en liet de bal met stift zien. Safin keek even en liep weer verder.. Het is 5 jaar geleden maar hij kan Safin niet meer uitstaan. Hewitt heeft z'n plaats ingenomen door een jaar later niet alleen een handtekening te geven maar ook even een gesprekje met ons aan te gaan Kinderen vergeten zulke dingen gewoon niet.
pi_51001786
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 03:58 schreef the_legend_killer het volgende:
De clown Bassie heeft 2 kinderen geslagen.
Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
pi_51001847
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hadden ze maar niet aan z'n pruik moeten trekken, wie A zegt moet ook B durven zeggen.
wie Adriaan zegt moet ook Bassie durven zeggen.

pi_51001868
wij (ons familie) houden niet van clowns
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51001869
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:29 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...

'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eindredactie Games zaterdag 30 juni 2007 @ 15:32:45 #32
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_51001873
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_51001963
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij zal vast wel meer hebben uitgevreten... Wat dat betreft snap ik niet waarom zo'n iemand als kindervriend z'n werk wil doen...

'k heb het idee dat Adriaan wel aardig is, trouwens...
Adriaan is veel aardiger, maar dat vond ik in de tv-series al
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:45:09 #34
111571 klaarover
klaar? over!
pi_51002200
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 15:47:00 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_51002246
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

adriaan had kanker aan zijn prostaat en bassie weet niet waar hij zijn bonnetjes laat...
whehehe
Vampire Romance O+
pi_51002270
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 13:10 schreef Locusta het volgende:

[..]

Altijd lekker makkelijk om de schuld af te schuiven op andere mensen
Maareuh, was hij ook niet aangeklaagd wegens het verduisteren van geld?
Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.

Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_51002293
pi_51002312
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef Mardoek50 het volgende:
[afbeelding]
Wat lief!
pi_51002408
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat lief!
pi_51002636
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:45 schreef klaarover het volgende:
In een TV-programma zij hij eens tegen Georgina Verbaan: "Wat zijn ze groot geworden!"
Geweldig, de botte hork.
Ook dat gescheld tegen kinderen: fantastisch. Waar vind je dat nog tegenwoordig.
Hij heeft gewoon gelijk: kinderen moeten oprotten met hun gejengel en geschreeuw.
Wij denken het, Bassie zegt het.
Bassie for president.
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:12:01 #41
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_51002874
Ik vind geschminkte mensen sowieso kut, als kind al. Vond Zwarte Pieten ook nooit grappig.

Maar als ik dit topic zo lees is die Bassie een nog ergere ploert dan ik dacht.
pi_51002974
Yucko is leuker
Narf!
  zaterdag 30 juni 2007 @ 16:30:09 #43
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_51003353
http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx

[ Bericht 67% gewijzigd door Gluckskafer op 30-06-2007 16:37:22 ]
pi_51003552
Omg! Bassie is eeeeeeeevil!

Nooit gedacht dat die 'leuke' clown op tv zo'n eikel kon zijn... *gooit alle videobanden van B&A weg (*
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_51003666
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 16:37 schreef Kiev het volgende:
*gooit alle videobanden van B&A weg (*
pi_51003785
Goed topic .
pi_51010546
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 15:48 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Adriaan en Bassie kregen in 1999 de FIOD op bezoek... Adriaan had z'n spulletjes best goed voor elkaar (alleen een klein probleempje met een pand), maar Bassie bleek nogal wat inkomsten verduisterd te hebben voor de belasting...
De belastingsdienst was not amused door onze vrolijke kindervriend, dus is Bassie voor de rechter gesleept. In 2002 gaf de rechter de belastingdienst gelijk en verplichtte Bassie om de resterende belastingschuld op te hoesten.
Omdat alles voor Bassie is, en niet voor de belastingdienst, heeft Bassie de resterende schuld nog niet afgelost, waarop de belastingdienst in 2006 beslag heeft gelegd op acht van Bassie's panden. Als Bassie niet met het geld over de balk komt, zullen de panden verkocht worden om de rekening met de belasting te vereffenen.

Dus daarom moet Bassie zich op z'n oude dag nog een slag in de rondte werken en daarom mishandelt hij dus kleine kindertjes.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_51010894
+1

Toen ik 5 was, heb ik met mijn buurjongetje een brief geschreven naar het A-team. Nou ja, de TROS vond ons te jong dus we kregen kaartjes voor Bassie&Adriaan om ons van het A-team weg te houden ofzo. Ik janken, hoefde die kutkaartjes niet. Ik vond ze toen al stom, maar m'n buurjongetje wou er wel heen.
Hoorde later dat ze een paar honderd kinderen aan het krijsen hadden gekregen omdat ze gewoon niet op waren komen dagen.
25 jaar geleden, toen waren het al klootzakken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_51012244
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
pi_51012781
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 21:30 schreef Tha_T het volgende:
Dit is pas een vervelende clown. Dan valt Bas wel mee
niet die idioot weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')