VAn het lachen, hoop ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 06:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook. Ben nu Kreta aan t kijken. Om te janken.
En altijd zo'n restaurant of hotel, waarom zie je niemand vertrekken die financieel analyst wilt worden ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal veel last heb van plaatsvervangende schaamte. Dus echt bij elke minuut die passeert worden mijn tenen krommer en zak ik nog meer ineen van schaamte. Die mensen zijn gewoon letterlijk te dom om te poepen.Zo staan wij Hollanders dus in het buitenland bekend.
Als incompetente, laagopgeleide mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben.
![]()
![]()
Mag ik een teiltje?
Omdat die waarschijnlijk wel goede kansen hebben. Daarom kiezen ze voor de kansloze figuren die zo'n bedrijfje niet eens in Nederland op kunnen zetten en denken dat het opeens wel lukt in het buitenland.quote:Op maandag 21 april 2008 08:14 schreef Xith het volgende:
[..]
En altijd zo'n restaurant of hotel, waarom zie je niemand vertrekken die financieel analyst wilt worden ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |