VAn het lachen, hoop ik?quote:Op donderdag 17 april 2008 06:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik ook. Ben nu Kreta aan t kijken. Om te janken.
En altijd zo'n restaurant of hotel, waarom zie je niemand vertrekken die financieel analyst wilt worden ofzoquote:Op maandag 21 april 2008 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een paar afleveringen gezien en ik moet eerlijk bekennen dat ik nogal veel last heb van plaatsvervangende schaamte. Dus echt bij elke minuut die passeert worden mijn tenen krommer en zak ik nog meer ineen van schaamte. Die mensen zijn gewoon letterlijk te dom om te poepen.Zo staan wij Hollanders dus in het buitenland bekend.
Als incompetente, laagopgeleide mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben.
![]()
![]()
Mag ik een teiltje?
Omdat die waarschijnlijk wel goede kansen hebben. Daarom kiezen ze voor de kansloze figuren die zo'n bedrijfje niet eens in Nederland op kunnen zetten en denken dat het opeens wel lukt in het buitenland.quote:Op maandag 21 april 2008 08:14 schreef Xith het volgende:
[..]
En altijd zo'n restaurant of hotel, waarom zie je niemand vertrekken die financieel analyst wilt worden ofzo
Ja, of een Italiaans restaurant in Italie gaan openenquote:Op maandag 21 april 2008 10:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat die waarschijnlijk wel goede kansen hebben. Daarom kiezen ze voor de kansloze figuren die zo'n bedrijfje niet eens in Nederland op kunnen zetten en denken dat het opeens wel lukt in het buitenland.
Bij 'Ik Vertrek' zat ook een expat die in China werkte. Dat was een van de weinigen die zijn zaakjes voor elkaar had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:06 schreef Lyrebird het volgende:
Ze zouden zo'n serie over Nederlandse wetenschappers of IT-techneuten in het buitenland moeten maken. O wacht, daar kijkt geen hond naar.
Ohja, met die autoritquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef SeLang het volgende:
[..]
Bij 'Ik Vertrek' zat ook een expat die in China werkte. Dat was een van de weinigen die zijn zaakjes voor elkaar had.
Ik zou zweren dat die gozer er zelfs een topic op FOK over gemaakt had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Scorpie het volgende:
G*dverdomme, dat stel op Kreta, dat dat Nederlanders zijn, ik schaam me kapot
Die zijn allang weer thuis om hun schulden de komende 10 jaar aan het afbetalenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:46 schreef Slappy het volgende:
Die 2 Nederlanders op KretaJezus hou het niet meer in
![]()
Zouden die 2 nou weer op Kreta zitten ??
In september weer.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Komt er een nieuwe reeks?
Zoek eens opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat die gozer er zelfs een topic op FOK over gemaakt had.
Ik dacht ook zoiets, maar kan nix vinden...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat die gozer er zelfs een topic op FOK over gemaakt had.
Volgens mij is het deze:quote:Op zondag 8 juni 2008 03:00 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik dacht ook zoiets, maar kan nix vinden...
Sorry Plastic_Power!
Yesssss!!quote:Op zondag 8 juni 2008 03:25 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Volgens mij is het deze:
Ik Vertrek (oude seizoen)
Ja, absurd hè?!quote:Op zondag 8 juni 2008 03:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat al die mensen toch in een camping, hotel of restaurant zien.Niet een die met een wat meer hoogwaardig bedrijf op de proppen komt.
Ik zit me eigenlijk altijd te ergeren als ik dat soort programma's zie vooral als de aanstande gastheer gastvrouw er echt de kantjes vanaf lopen. Niet eens fatsoenlijk Engels/Spaans/Frans spreken, geen financiële planning en dan ook nog eens de Hollandse pauper uit hangen zoals alleen de Hollandse tokkies dat kunnen. Maar ach, het is hun geld, maar het is zo zonde.quote:
Mja respect voor die mensen, zei doen het maar. Er zijn er zovelen die het wel willen maar het niet doen. Over die financien ed. sommigen kiezen ervoor om in het diepe te springen. Je hoeft niet perse een gedegen financiel beleid uitgewerkt te hebben om succesvol te zijn.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik zit me eigenlijk altijd te ergeren als ik dat soort programma's zie vooral als de aanstande gastheer gastvrouw er echt de kantjes vanaf lopen. Niet eens fatsoenlijk Engels/Spaans/Frans spreken, geen financiële planning en dan ook nog eens de Hollandse pauper uit hangen zoals alleen de Hollandse tokkies dat kunnen. Maar ach, het is hun geld, maar het is zo zonde.
Tuurlijk, zei doen het, maar er zijn zoveel mensen die er totaal niet over nadenken... Mensen die niet nadenken/onderzoeken over of er wel een markt is voor hun bedrijf/product of totaal niet naar de financien kijken, zijn vaker gedoemd te mislukken dan dat het een groot succes wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:49 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Mja respect voor die mensen, zei doen het maar. Er zijn er zovelen die het wel willen maar het niet doen. Over die financien ed. sommigen kiezen ervoor om in het diepe te springen. Je hoeft niet perse een gedegen financiel beleid uitgewerkt te hebben om succesvol te zijn.
Ik proef hier iemand die het nogal volgens de regeltjes wil doen.
Wederom proef ik hier het taaltje van de leraar. Waarom moet alles via het boekje. Ik zie zovaak van die afleveringen waarin mensen zijn die prima kunnen rondkomen en die niet verder willen groeien.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Tuurlijk, zei doen het, maar er zijn zoveel mensen die er totaal niet over nadenken... Mensen die niet nadenken/onderzoeken over of er wel een markt is voor hun bedrijf/product of totaal niet naar de financien kijken, zijn vaker gedoemd te mislukken dan dat het een groot succes wordt.
In het diepe springen is prima, maar niet verstandig als je het diepe al kunt onderzoeken op valkuilen. Veel mensen doen nog wel eens luchtig over de financieën, maar als het geld op is is de droom ook over dus vind ik het verstandig om toch gewoon goed op de centen te letten ook al is dat misschien niet zo leuk.quote:Op zondag 8 juni 2008 03:49 schreef Elwood1802 het volgende:
Mja respect voor die mensen, zei doen het maar. Er zijn er zovelen die het wel willen maar het niet doen. Over die financien ed. sommigen kiezen ervoor om in het diepe te springen. Je hoeft niet perse een gedegen financiel beleid uitgewerkt te hebben om succesvol te zijn. Ik proef hier iemand die het nogal volgens de regeltjes wil doen.
quote:Ter overname aangeboden gezellig, goedlopend restaurant in Malia (Kreta).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |