Aha, de herhaling online.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iedereen is al wakker, we zitten gewoon naar opnames te kijken![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
Goeie morgen
Heb de nacht een beetje in de updates gezet. klopt het ? of zitten er fouten in ?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:51 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit steeds op de teletubbies te wachen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
(alleen die caps zien er een beetje minder uit)
Nieuwe regel: uitslapen tot 15,00quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:58 schreef Copycat het volgende:
Het is weer weekend, dus rond een uurtje of vier verwacht ik leven in de Kooierij.
Tijd zat dus om heerlijk te gaan shoppen. Ik ben tenslotte niet voor niets vrouw.
Maar dat is voor de lezers niet spannendquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:01 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
op DGK.tv : Het heeft er overigens alle schijn van dat Dennis de gelukkige is geworden. Alhoewel Nadia van alles geprobeerd heeft, is ze uiteindelijk naast hem gaan liggen vannacht. Jammer voor Jaap, maar ach, over een kleine week treedt hij in het huwelijksbootje met niemand minder dan Cora. Of zal hij zich nog bedenken…
Maar ze ligt toch naast Natasia??
Tijd zat om aan de auto te sleutelen. Ik ben tenslotte niet voor niets man.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:58 schreef Copycat het volgende:
Het is weer weekend, dus rond een uurtje of vier verwacht ik leven in de Kooierij.
Tijd zat dus om heerlijk te gaan shoppen. Ik ben tenslotte niet voor niets vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |