Nou, toen ik de streams aanzette, lag iedereen nog te ronken,,,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij mij is die volgorde net anders, eerst de streams aan en als er niets is leest ik (misschien) de cos/updates wel even door.![]()
Natasia probeert nu ook met een bekakt eRRutje te praten, alleen gebruikt ze het niet bij elk woord, en dat klinkt zóóó dom...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:14 schreef HiDiHo het volgende:
Wel jammer dat Natasia nu haar stem al probeert te winnen.![]()
Ze fluisteren wel vaker als ze denken dat het rustig isquote:
Ik hoor teveel vogeltjes/ruis, versta er weinig van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:30 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het erover dat Huub, Lieke en Eric elk aan een een kant van haar tegen d'r liepen te schreeuwen. Ze werd vet kwaad, Brian leidde d'r aandacht af. Het was zooo gemeen, met z'n drieën op d'r inhakken over d'r kindjus.
Nu over het vuilnisincident van Jaap over Liekes bed.
Kan het wel volgen, heb het geluid keihard staan (ze moeten nu niet opeens gaan lachen, want dan knallen mijn speakers), maar het zijn verhalen van Natasia die wij allemaal al kennen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoor teveel vogeltjes/ruis, versta er weinig van.![]()
Nee, net alsof ie even onder stroom stondquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan het wel volgen, heb het geluid keihard staan (ze moeten nu niet opeens gaan lachen, want dan knallen mijn speakers), maar het zijn verhalen van Natasia die wij allemaal al kennen.
Die jongen leeft voortdurend onder hoge spanning....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, net alsof ie even onder stroom stond![]()
Maar dat zal wel niet, want dan wordt je wel wakker neem ik aan![]()
Al ruim 20 minquote:
Natasia is de hele tijd aan het woordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |