Blijft het feit dat je geen antwoorden mag editen en ook al niet twee keer achter elkaar mag antwoorden. Anders geef je andere spelers totaal geen kans, als jij antwoord na antwoord gaat zitten tikken.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, als ik googlede had ik het antwoord wel. Ik heb het gehoord, ik weet niet hoe je het spelt...dom.
Ik google niet, eerlijk niet. Anders kan ik net zo goed iets anders doen op dit uur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef ElizabethR het volgende:
Floripas +1
Tussenstand deel 855:
Floripas 4
C21H23NO5 2
Wickedangel 1
wyccie 1
ElizabethR 1
In de OP stond dat als je nog als een gek bedacht dat het iets anders was dat het dan mocht....toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Blijft het feit dat je geen antwoorden mag editen en ook al niet twee keer achter elkaar mag antwoorden. Anders geef je andere spelers totaal geen kans, als jij antwoord na antwoord gaat zitten tikken.
Ik zou zeggen, lees de OP eens even gedegen door voor je verder meespeelt ??
Ja joh, sue me, en dan de doodstraf!! Eraf met mijn hoofd!!!quote:
hou maar op ,voor je me op ideeen brengtquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja joh, sue me, en dan de doodstraf!! Eraf met mijn hoofd!!!
Kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
In de OP stond dat als je nog als een gek bedacht dat het iets anders was dat het dan mocht....toch?
Yep, dat wel, maar daar moet je uiteraard geen gewoonte van makenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
In de OP stond dat als je nog als een gek bedacht dat het iets anders was dat het dan mocht....toch?
dacht eerder dat jij dat bij floripas ging doenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja joh, sue me, en dan de doodstraf!! Eraf met mijn hoofd!!!
Nee, dat is een planeetquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Venus?
Ja, dat klopt wel. Alleen als je héél gek bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Floripas het volgende:
Ik zal het niet meer doen. Slordige fok-typ-reflex van mequote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
KloptMaar niet editen in je oorspronkelijke antwoord, direct daarna je andere antwoord posten. In dezelfde minuut, eigenlijk
Je bedoelt Sirius?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:19 schreef qonmann het volgende:
cyrius
Nee hoor chinees, ik ben die verzuurde trut die iedereen er even fijntjes op wijst dat ze zich niet aan spelregels houden, vooral newbies, maar Floripas leert snel, gelukkig.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:20 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
dacht eerder dat jij dat bij floripas ging doen
Geen probleem, deze reeks is altijd even wennenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:21 schreef Floripas het volgende:
Ik zal het niet meer doen. Slordige fok-typ-reflex van me![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:22 schreef ElizabethR het volgende:
Nee hoor chinees, ik ben die verzuurde trut die iedereen er even fijntjes op wijst dat ze zich niet aan spelregels houden, vooral newbies, maar Floripas leert snel, gelukkig.
zelfkennis heb je welquote:
Hou eens opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:24 schreef C21H23NO5 het volgende:
zelfkennis heb je wel
Als ik die nickname zie lees ik telkens chineesquote:
Ik voldoe graag aan jouw inzichtenquote:
spelfouten mag mi.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Floripas het volgende:
Oke, jongens, kappen, het spijt me! Ik zal het niet meer doen! Ik bedacht me dat Joyce geen dichter is, maar prozaist, c'est tout. EN dan Yates/Yeats verkeerd spellen....
Dat is aan de vraagsteller om te beoordelenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef qonmann het volgende:
spelfouten mag mi.
yep :-)quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is aan de vraagsteller om te beoordelen
Spellingquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Volgens de OP niet, maar goed, het was een reflex, geen kwaadwillendheid. Volgende vraag?
Lees nu nog eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:29 schreef C21H23NO5 het volgende:
Als iemand Metformine slikt...wat voor een ziekte heeft ie dan?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
En nu komen de vragen die ik wel weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |