Je bent sowieso alleen maar 's nachts hier toch? Of misschien overdag wel, maar dan ben ik er vaak niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
Hoezo dat
Ik ga heus niet nooit meer terugkomen hier, alleen veel minder vaak
Maar ze ligt een uur achter, dus dat is helemaal niet eerlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
Je bent sowieso alleen maar 's nachts hier toch? Of misschien overdag wel, maar dan ben ik er vaak niet.
Hoppa, drie goede antwoorden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef Floripas het volgende:
Bolwerk
Hmmmm, de afgelopen tijd wisselde dat nogal, zowel snachts als overdag. en 's-avonds natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent sowieso alleen maar 's nachts hier toch? Of misschien overdag wel, maar dan ben ik er vaak niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ze ligt een uur achter, dus dat is helemaal niet eerlijk![]()
![]()
dat snap ik...bedoel te zeggen dat je moet wachten tot de vraagsteller het antwoord goedkeurt en een punt uitdeelt als het antwoord niet helemaal duidelijk isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Degene die het goede antwoord heeft gegeven, geeft na de punten toekenning van de vragen steller, een neuwe opgave.
Zegt de nummer drie in de ranglijstquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:06 schreef ScottTracy het volgende:
Maar 's avonds (en 's nachts) is het hier toch wel leuker vind ik. Ook al weet ik meestal wel minder
Nee. Dat is geen type pest.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:07 schreef ElizabethR het volgende:
Zwarte dood
Bijna, maar niet helemaal.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
De hoestpest.
Whehehe. Of bedoel je Boeddhapest?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:10 schreef C21H23NO5 het volgende:
buda pest?
Ik wist wat hij bedoelde.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:11 schreef Floripas het volgende:
Hij was leuker geweest als-ie aan elkaar was. Dat is namelijk in beide spelwijzen zo.
James Joyce?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Welke Ierse dichter heeft het volgende op zijn grafsteen staan:
Cast a cold Eye; on Life, on Death. Horseman pass by!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Keats?
Je mag geen twee keer achter elkaar antwoorden. Je zet één antwoord neer en wacht tot de vragensteller eventeel goed- danwel afkeurt. Vervolgens mag je een nieuw antwoord geven. En volgens mij zit jij te googhelen??quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef Floripas het volgende:
Yeats
Nee, als ik googlede had ik het antwoord wel. Ik heb het gehoord, ik weet niet hoe je het spelt...dom.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mag geen twee keer achter elkaar antwoorden. Je zet één antwoord neer en wacht tot de vragensteller eventeel goed- danwel afkeurt. Vervolgens mag je een nieuw antwoord geven. En volgens mij zit jij te googhelen??
wow, dat zijn zware aantijgingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je mag geen twee keer achter elkaar antwoorden. Je zet één antwoord neer en wacht tot de vragensteller eventeel goed- danwel afkeurt. Vervolgens mag je een nieuw antwoord geven. En volgens mij zit jij te googhelen??
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:15 schreef wyccie het volgende:
En niet editten, please.
Echt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:16 schreef ScottTracy het volgende:
Googelen, editten, het lijkt wel overdag joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |