quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:23 schreef Elounda het volgende:
off topic:
Bonnie scoorde 52, de aap die ze de test hadden laten doen 75 of 78, of zoiets.
Ja, ik vind het nog steeds een treurig verhaal..
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:41 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Nadia en Moeder volledige gesprek:
http://www.youtube.com/watch?v=W70Owbn80ps
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef DiDijo het volgende:
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
De marokkaanse familie die Nadia niet eens kent wil dat ze eruit gaat want dat is natuurlijk schande voor de familie.....De normaalste zaak van de wereld tochquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:37 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Is er al duidelijk wat er aan de hand was/is??
Ze mag toch wel geil zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:13 schreef dwigh het volgende:
nadia's moeder klinkt toch heel beschaafd door de telefoon. Heeft volgens Nadia ook een fatsoenlijke opleiding gehad, maar uiteindelijkn (door omstandigheden: Nadia??) niets mee gedaan/niet afgmaakt.
Ik snap niet dat die moeder zich niet dood schaamt voor zo'n geile dochter.
Het tegenovergestelde: IK hou van je, er is onvoorwaardelijke liefde tussen ons.
Nu, dat is wat ik mij afvraag: onvoorwaardelijke liefde houdt ook correctie in!
En een platte reetquote:Op maandag 3 september 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom er in godsnaam 'mooi' en 'slim' staat in de TT is mij volkomen een raadsel.
Ik vind het wel lief optimistischquote:Op maandag 3 september 2007 16:43 schreef scanman01 het volgende:
Waarom er in godsnaam 'mooi' en 'slim' staat in de TT is mij volkomen een raadsel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |