Ff wachten en wennen... Dat meisie kan je niet in 5 min.. beoordelenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:34 schreef grazygirl het volgende:
mooie meid maar wat een enorme kakker
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Klein zusje,.........haar stem is okee!
Echt waaaar he?!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
amanda lijkt ineens nog lelijker
dat is waar en ze zal nerveus zijn en ik zeg ook niet dat ze per definitie dan meteen niet leuk is maar mijn eerste indruk is wel een kakkerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff wachten en wennen... Dat meisie kan je niet in 5 min.. beoordelen
Iets met Hotel, maar daarna is ze nog bij de Flight Attendent school gegaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is dus weer zo te horen de Groene Trol van DGK.
HBO dus.....en welke studie???
Amanda ziet er nu helemaal verlept uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Snake2005 het volgende:
zeg, volgens mij gaat die Amanda jaloers worden
ha heb je wel eens een stewardess ontmoet ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Snake2005 het volgende:
ze lijkt me trouwens niet iemand die met iedereen gaat liggen bammen...
hotel management geloof ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda is dus weer zo te horen de Groene Trol van DGK.
HBO dus.....en welke studie???
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:36 schreef 2live het volgende:
Ik dacht dat de meeste mannen van blond hielden, wat een opluchting
heeft niets met haar spraak te makenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoezo kakker omdat ze beschaafd spreekt?
waarmee dan????quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
heeft niets met haar spraak te maken![]()
Ik geniet van die caps. (en de verhalen)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
De beelden zijn onbetaalbaar!
![]()
Ik vind het vooralsnog een stom wijf!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
Niemand is negatief momenteel, dat maak je niet vaak mee.
Vind haar helemaal niets weg hebben van een kakker, eerder iets van een golddiggerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef grazygirl het volgende:
[..]
heeft niets met haar spraak te maken![]()
hehehe wel een hier in t gooi wezen stappen??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef Snake2005 het volgende:
ze lijkt me trouwens niet iemand die met iedereen gaat liggen bammen...
Hallo. Ik woon in Heemstede-Aerdenhout dus als iemand iets weet van kakkers ben ik het.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:41 schreef grazygirl het volgende:
[..]
duh met haar additute en ik herken een kakker ik ben er zelf een![]()
Melissaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Day het volgende:
Mooie meid en heel wat meer klasse in d'r lijf dan Amanda. (1e indruk)
Btw, wie heeft Natasia zo toegetakeld?
Dat zijn er wel meer hier, denk ik.quote:
Melissa....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Day het volgende:
1. Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Day het volgende:
Daar ben je vlot mee. Volgens mij een wat voorbarige conclusie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef CoT het volgende:
amanda is echt een slonzig hoertje itt Nadia
Melissa heeft haar haar gewassen, bedoel je dat?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef Day het volgende:
Mwah.. zo zijn alle vrouwen uit de PC wel. Geil, lekker en veel geld. Bovendien moet ze natuurlijk ook niet overkomen als een saai doos daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
Ze is prachtig.
Maar om je zelf "wild" te noemen, vind ik OF geen zelfkennis OF een sloerie
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Hallo. Ik woon in Heemstede-Aerdenhout dus als iemand iets weet van kakkers ben ik het.![]()
Zou dat wel echt van haar geweest zijn? Nu ik haar zo zie kan ik me dat nauwelijks voorstellen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:42 schreef itsme het volgende:
Maar ja, dat interview van haar he. Dat getuigt niet van smaak. Ik wacht nog even met mijn mening geven.
quote:
hahahaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef blomst het volgende:
Nadia: Iedereen is al bezet, dus ze ziet Dennix niet staan
Stond toch echt op de 10 site en de telegraaf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zou dat wel echt van haar geweest zijn? Nu ik haar zo zie kan ik me dat nauwelijks voorstellen.
Dat gevoel heb ik ook al! Maar wie!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
ze lijkt zó op iemand, maar wie nou ook al weer??????
Opvallend mager.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia, de brief : De eerste ontslagdag immuiniteit.
Een beetje magertjes ......
Dat mag ook wel een keer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
Amanda kijkt zuur zeg.
Mocht die Dennis niet 2 keer niet weggestemd worden?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef rene90 het volgende:
laat ze die streams eens resetten en allemaal op tijd zetten.....
de brief is al opengescheurd op de 1 en bij de ander wordt ie binnen gebracht
inhoud van de brief:
-Nadia=>1e ontslagdag immuniteit, zelf wel een stem uitbrengen
Heleen van Rooyen,quote:
Amanda hoeft daar niet dronken voor te zijn iigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef robert2006 het volgende:
dit is een meisje die heel netjes overkomt maar als ze dronken is, is ze een hoer
Ze gaat niet meer nodig hebben om zich een plekje in de groep toe te eigenenquote:
Ze is net een paar minuten binnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef robert2006 het volgende:
dit is een meisje die heel netjes overkomt maar als ze dronken is, is ze een hoer
Hind?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Day het volgende:
Ze lijkt op iemand, maar kan niet op de naam komen!
Op mijquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Day het volgende:
ik dacht aan die zangeres; Hind, maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Day het volgende:
Net als amanda?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:45 schreef robert2006 het volgende:
we hebben het nou niet over amanda, ik weet hoe je over haar denkt,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Amanda hoeft daar niet dronken voor te zijn iig![]()
Hij kwam een paar dagen voor de eerste exitronde binnen. Vandaar denk ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Mocht die Dennis niet 2 keer niet weggestemd worden?
Daar zijn we toch minstens 2 maanden zoet mee.![]()
De OP is heel mooi zusje. Die foto van Delly.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef marrietje het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weer voor elkaar! Die foto van Manny![]()
Net als heur haarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:46 schreef petraa het volgende:
Amanda kijkt zuur zeg.
Ja!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:47 schreef Day het volgende:
Nah nee ze heeft doelenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht aan die zangeres; Hind, maar weet het niet zeker
Longoria.... maar die is 10x dunner dan deze dame.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Ze heeft ook wel iets weg van die actrice uit Desperate housewives, Eva nog iets.
Walgelijk stukje vond ik het dus dat leuke koppie zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Stond toch echt op de 10 site en de telegraaf.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zooo dat is een wereld van verschil
We gaan nog uren de tijd hebben om die te cappen want die gaat de hele avond niet meer glimlachenquote:
ja dat hebben ze slim gespeeld dan. En zij een paar dagen (1) er na.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij kwam een paar dagen voor de eerste exitronde binnen. Vandaar denk ik.
Die blik van Amanda zou ik omschrijven als "verbijsterd"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zooo dat is een wereld van verschil
Nee, een rat, was goedkoper.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef wolferl het volgende:
Heeft Natasia nou een dooie hond op der kop?
Sletje van mequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!!!!
Ik denk dat ik haar een keer gezien heb. Toen The Mansion net open was, ben ik daar een keer geweest. En ik weet nog dat ik dacht : sjezus wat een lekker wijf dat onze coctails kwam brengen.![]()
"verslagen" is ook aardigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die blik van Amanda zou ik omschrijven als "verbijsterd"![]()
nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht aan die zangeres; Hind, maar weet het niet zeker
Maar dan andersquote:
Precies. Amanda zou als je haar voor het eerst zou zien misschien ook wel lief lijken. Kun je nagaan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:49 schreef Sporti het volgende:
[..]
Walgelijk stukje vond ik het dus dat leuke koppie zegt helemaal niks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |