Klinkt als een goed ideequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil woensdag wel naar een dierentuin toe,
mits goed weer
jij hebt echt iets met fietsen hequote:Op zondag 1 juli 2007 09:51 schreef ultra_ivo het volgende:
Goeiemorgen. Straks maar naar het NK wielrennen. Da's voor de deur, nodigt uit om te fotograferen dus
nee dat nietquote:
Pfff op zondag..sterktequote:Op zondag 1 juli 2007 10:05 schreef Ynske het volgende:nog 12 uur werk te gaan, het eerste uur zit er al op
dank je,quote:
Mja met drie keer 13 kom je een heel eindquote:Op zondag 1 juli 2007 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je,
ach t is niet anders, maar de dag trekt wel lang op deze manier.
maar ik mag niet klagenafgelopen 3 dagen vrij gehad, en de komende 3 dagen weer vrij
hoe kom ik ooit aan mijn 40 uur
Oja, goeiemorgen ook allemaalquote:Op zondag 1 juli 2007 10:46 schreef An24 het volgende:
Morgen dan aan de net wakkere luitjes. Was ook laat in bed, maar kon het vanmorgen niet weerstaan om op de beruchte boekenmarkt van dordt rond te lopen. Misschien vanmiddag nog een rondje. Heb echt een geniaal fotoboek gevonden.
"Hollywood a celebration" Betreft het fotowerk van beroemdheden tussen 1915 en 1990, met allemaal van die hele mooie zwart wit platenEcht heel tof!
Deze is nieuw 40 pond. Scoorde hem voor 25 euro. En hij ziet er serieus ng erg goed uit. ben er heel blij mee.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:56 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oja, goeiemorgen ook allemaal.
Fotoboeken zijn inderdaad erg mooi en op deze manier zelfs betaalbaar. Ik ga meestal in de boekhandel lekker bladeren en koop ze alleen voor verjaardagen, maar nooit voor mezelf. Maar op deze manier is het wel een goed idee.
ik werk als uitzendtechnicus bij nederland 1,2 en 3.quote:Op zondag 1 juli 2007 10:54 schreef An24 het volgende:
[..]
Mja met drie keer 13 kom je een heel eindWat doe je eigenlijk?
Daar heb ik elders een speciaal topic voorquote:Op zondag 1 juli 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
als je maar niet zo gaat spammen als met je schaatsen![]()
Okay, klinkt wel leuk..jammer van je uurtjes, dat dan weer welquote:Op zondag 1 juli 2007 11:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik werk als uitzendtechnicus bij nederland 1,2 en 3.
helaas is t deze week maar 1 dag waarbij ik 13 uur werk, de rest zijn maar dagen van 6 a 7 uur
Volgens mij wordt het kutweerquote:Op zondag 1 juli 2007 07:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee
Rhenen of Rotterdam?
kan zelf wel pas rond 9.15u vertrekken ivm ergotherapie
rond de twaalfde heb ik geen vrij, ma tot en met woe welquote:Op zondag 1 juli 2007 17:08 schreef Kremers het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het kutweerPas rond de 12e klaart het een beetje op...
Ik wil zelf dan rond die datum naar Blijdorp. Oceanium![]()
![]()
Hier ook....ik twijfel over een zonsondergang-fotoactie zometeenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:42 schreef ..zapper het volgende:
Hier schijnt de zon en is het ineens heul warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |