Je bedoelt boven en onderlichaam los van elkaar bewegen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Alhoewel ik mij altijd weer afvraag hoe dat anatomisch gezien nou mogelijk is...
Sterker nog, je zou et je andersom af moeten vragenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Alhoewel ik mij altijd weer afvraag hoe dat anatomisch gezien nou mogelijk is...
Vind solo persoonlijk mooier, maar was nu toch wel blij dat ik wat grote groepsgenootjes had om me zo nu en dan achter te verschuilenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:28 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Geinig, ik heb het nog nooit zo in groepsverband gezien, alleen in kleine restaurantjes waar ze dan naast je tafel komen dansen.
[..]
En ik je lasagne haha. Voordat je mn lens hebt geprobeerd maakte je ook al mooie foto's, dus dat zal nu niet anders zijn.
Dat dus, maar ik spreek dan ook vanuit mijn eigen (zeer beperkte) motoriek... Het is dus niet één of ander iets dat je echt aanleert?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je bedoelt boven en onderlichaam los van elkaar bewegen?
Mja... ik heb eigenlijk het gevoel dat iedereen dat wel kan, zie er de moeilijkheid niet meer van inIk heb altijd meer problemen met al die pasjes te onthouden en dan nog met handen en zo erbij
Dat viel me al op jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vind solo persoonlijk mooier, maar was nu toch wel blij dat ik wat grote groepsgenootjes had om me zo nu en dan achter te verschuilen
Jawel, ik was zo stijf als een hark toen ik hiermee begonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat dus, maar ik spreek dan ook vanuit mijn eigen (zeer beperkte) motoriek... Het is dus niet één of ander iets dat je echt aanleert?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
Ik kreeg meteen de argwanende vraag naar m'n hoofd waarom ik in één keer naar filmpjes met buikdansende vrouwen kijk...
Nee, gelukkig niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Chanty het volgende:
[..]![]()
ik hoor een jaloerse vrouw?
stuur haar op cursus
Leuk voor in de slaapkamer
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet...
De dag dat zij op buikdansen gaat, dan ga ik ook op buikdansen.. Die gaat echt niet spontaan zoiets doen...![]()
Gevoelsmatig... Ik denk haar onderhand wel goed genoeg te kennen om te weten dat ze dit niks vind. Alhoewel mijn vorige post dan weer wel een reden kan zijn om het alsnog te doen. Maar dan is het alleen om mij te zien buikdansen!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gevoelsmatig... Ik denk haar onderhand wel goed genoeg te kennen om te weten dat ze dit niks vind. Alhoewel mijn vorige post dan weer wel een reden kan zijn om het alsnog te doen. Maar dan is het alleen om mij te zien buikdansen!
Wat een rotvolk zijn jullie ook eigenlijk... Vrouwen...quote:
je kunt niet met ze... en je kunt niet zonder zequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een rotvolk zijn jullie ook eigenlijk... Vrouwen...![]()
Precies, mannen zijn fysiek dermate onaantrekkelijk dat ik jullie nadelen maar voor lief neem...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
je kunt niet met ze... en je kunt niet zonder ze
ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, mannen zijn fysiek dermate onaantrekkelijk dat ik jullie nadelen maar voor lief neem...
Gelukkig maar, ook namens een heleboel andere mannen op deze wereldbol...quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ook namens een heleboel andere mannen op deze wereldbol...![]()
![]()
wij welquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik zou een studiomeet wel leuk vinden, maar heb geen studio.
Ff pronken met een voorbeeldjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:16 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat zelfgemaakte spul zag er anders erg lekker uit.
Was de shoot leuk?
Goed gezien... En mooie scherptediepte!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef An24 het volgende:
Deze vond ik wel sterk: meisje in klederdracht voor de reclame van de politie
Ik wil woensdag wel naar een dierentuin toe,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:23 schreef Ynske het volgende:
3 dagen internet loos en net te laat voor te stemmen
enfin
moet nu 1 dag werken, en dan weer 3 dagen vrij.
toevallig iemand hier die zin heeft om erop uit te gaan?
Grappigquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef An24 het volgende:
[afbeelding]
En aangezien deze onbewerkt is en de rest ook deze kwaliteit heeft, ga ik er van uit dat beide partijen tevreden zijn![]()
Je moet het ook in serieverband zien P..."out of the box" denkenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
GrappigJammer van die handen bij de nek van het meisje. En ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet direct de reclame van de politie herken anders dan wat termen over bekeuringen en arrestaties
Kan niet echt hequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:28 schreef An24 het volgende:
[..]
Je moet het ook in serieverband zien P..."out of the box" denken![]()
Ga je niet weg kunnen shoppen denk ik...er zit teveel storende omgeving omheen...al die foldertjes bijv. Maar goed...succes hequote:Ze vragen van mij om een fotoalbum te maken met een reportage van de dag. Die handen zijn me ook opgevallen, kan ik nog wel weg shoppen denk ik, thanks!
I rest my casequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan niet echt heIk zie hier maar 1 foto
En als losstaande foto vind ik hem niet geslaagd...
[..]
Ga je niet weg kunnen shoppen denk ik...er zit teveel storende omgeving omheen...al die foldertjes bijv. Maar goed...succes he
Opleiding : volg eerst HALT voordat je iets crimineels gaat doen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff pronken met een voorbeeldje
De opdracht was: een straatfeest fotograferen. De antilliaanse gemeente in delft wordt elk jaar gestimuleerd om opleidingen te volgen (arbeid en reintegratieprogramma) en dat doen ze door middel van een feest dat ik dus moest vast leggen. Beetje productfotografie dus ook.
[afbeelding]
En aangezien deze onbewerkt is en de rest ook deze kwaliteit heeft, ga ik er van uit dat beide partijen tevreden zijn![]()
Hij is lekker ja, mooie compo en uitsnedequote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff pronken met een voorbeeldje
De opdracht was: een straatfeest fotograferen. De antilliaanse gemeente in delft wordt elk jaar gestimuleerd om opleidingen te volgen (arbeid en reintegratieprogramma) en dat doen ze door middel van een feest dat ik dus moest vast leggen. Beetje productfotografie dus ook.
[afbeelding]
Whateverquote:
Het woord feest is hier ook relatief...er waren ook optredens van brassbands, rappers etc...Dit om mensen te stimuleren en het aantrekkelijk te maken om op die dag te komen. Er stonden daaromheen standjes met informatie over opleidingen bij politie, brandweer en de technieksector.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Opleiding : volg eerst HALT voordat je iets crimineels gaat doen?
Ik vind niet dat deze foto niets te maken heeft met feest ...
ah een hond blij maken met een dooie mus dusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Het woord feest is hier ook relatief...er waren ook optredens van brassbands, rappers etc...Dit om mensen te stimuleren en het aantrekkelijk te maken om op die dag te komen. Er stonden daaromheen standjes met informatie over opleidingen bij politie, brandweer en de technieksector.
Ik zal volgende keer eerst het hele verhaal vertellen en niet meer zomaar 1 foto plaatsen, het lijkt allemaal anders wat moeilijk te begrijpen![]()
Waar slaat dit nou weer opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:46 schreef An24 het volgende:
Ik zal volgende keer eerst het hele verhaal vertellen en niet meer zomaar 1 foto plaatsen, het lijkt allemaal anders wat moeilijk te begrijpen![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:51 schreef prupke het volgende:
[..]
ah een hond blij maken met een dooie mus dus
en ja het zal wel helpen als je even duidelijk zou maken van hoe en wat..
het blijft internet he ..
(daar kan niemand begrijpend lezen ..)
Zapper wist net zoveel als jijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer opJij plaats hier een foto van een meisje met een hoop reclamezooi erachter en wij moeten maar raden wat de achtergrond is
![]()
Zapper... wist blijkbaar wat het idee was zodat hij daar een "normale" reactie op kon geven; het komt voor mij volledig out-of-the-boxblue vallen dus ik geef hier een mening over een foto in een context die ik niet ken. Gek he, dat je dan dit soort reacties krijgt![]()
en nu in het nederlands?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef ..zapper het volgende:
Ik zie gewoon een stijl die ik persoonlijk erg mooi vind, achtergrond mooi weggedoft, onderwerp daardoor uitgelicht, pure kleuren en onderwerp afgerand langs een van de kanten van de foto. De dof vond ik ook wel een beetje 'verwarring' impliceren als in dat het aanbod allemaal wazig is voor het meisje op de foto, op basis van Ans omschrijving van het gebeuren, boven de foto, maar dat vond ik te vergezocht om erbij te vermelden.
Bij de eerste blik dacht ik dat de handjes onderdeel waren van de postertjes op de achtergrond, aangezien de achtergrond is 'weggedoft' en nogal chaotisch is lijkt het mij ook niet echt een probleem om ze weg te shoppen.
Hij vind het een toffe fotoquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:40 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Hij is lekker ja, mooie compo en uitsnede. Die handjes zag ik overigens pas nadat ik er over las.
Sharkieee...quote:Op zondag 1 juli 2007 03:55 schreef Shark.Bait het volgende:
tietuh!!!!---eh...ik bedoel...gabbereeeeeeeee
De taferelen waren wel erger dan dat ik gewend ben....quote:
"Jouw" foto zie je morgenquote:Op zondag 1 juli 2007 04:04 schreef Shark.Bait het volgende:
De taferelen waren wel erger dan dat ik gewend ben....
Meeer meeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |