Sorry, ik kijk altijd naar de vorige cos, en aandehand daarvan maak ik de volgende, plus ik moest snel zijn want de vorige was al bij 299.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Avonne?? Kan het nummer van deze COS ff gewijzigd worden?? Moet # 1857 zijn (de vorige 2 waren ook al verkeerd genummerd) en kunnen er 2 SC's gesloten worden??
(alles reeds gemeld in FB)
Thnx
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
[..]
beetje stevig gebouwd, maar wel mooi, vind ik
Het was geen verwijtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk altijd naar de vorige cos, en aandehand daarvan maak ik de volgende, plus ik moest snel zijn want de vorige was al bij 299.
Die waren er al zoveel...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
Caps van Nadia anyone??
Wil je niet liever even wachten met die verliefdheid, totdat je Nadia hebt horen praten?quote:
kalm aan effe.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef F04 het volgende:
Die Nadia heeft een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder.
Marrokanenslechte ervaringen mee
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wil je niet liever even wachten met die verliefdheid, totdat je Nadia hebt horen praten?
Slechte kwaliteit filmpje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Disana het volgende:
Kijken naar Amanda als Teaser op YouTube.
[afbeelding]
Ik hoop echt niet op zón VMBO aso Mocro bitch.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik hoop dat Nadia voldoet aan mijn vooroordelen over Jonge marokkaanse vrouwen van nu: ambitieus, intelligent en stijlvol. Maar ik vrees het ergste![]()
Als dat wat hier in de cos te lezen was echt van haar is ga je zwaar de boot inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ik hoop dat Nadia voldoet aan mijn vooroordelen over Jonge marokkaanse vrouwen van nu: ambitieus, intelligent en stijlvol. Maar ik vrees het ergste![]()
Oi ... dan is het speciale gevoel over snap jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Wil je niet liever even wachten met die verliefdheid, totdat je Nadia hebt horen praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |