Het was niet serieus bedoeldquote:Op zondag 1 juli 2007 14:26 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wel waar, ze heeft toch al gedubbeld met Kirilenko? Volgens mij doet Federer niet aan dubbelen, shame...
ja precies, volgens mij ziet het vooruitzicht van deze week er nog slechter uit dan dat van vorige week.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:41 schreef suus21 het volgende:
zo dom dat er vandaag niet gespeeld wordt. Het heeft al zoveel geregend. Ik hoop echt dat het de hele week blijft regenen...
Engelsen he. Doen altijd alles volgens het boekjequote:Op zondag 1 juli 2007 14:30 schreef Sharapova het volgende:
[..]
ja precies, volgens mij ziet het vooruitzicht van deze week er nog slechter uit dan dat van vorige week.
lekker snugger:P
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef Mindlight het volgende:
Kut HaasTrekt die lul zich terug. Federer wordt het weer erg makkelijk gemaakt zo.
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule8.htmlquote:Op zondag 1 juli 2007 14:35 schreef SCH het volgende:
Zou het niet met dat concert voor Diana te maken hebben. Dat ze niet willen concurreren?
Is er een schema voor morgen en een tijd voor Mischa?
Ja, want het is natuurlijk veel beter om wel te spelen en dan 3 maanden eruit te liggen met een blessure.quote:
Qua uitstraling zeker. Het bedroevende weer zal ook wel aan dat imago bijdragen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:00 schreef mitt het volgende:
Davydenko vind Wimbledon het saaiste toernooi van de wereld.
Dat iedereen dat even weet
Chef saaiheid heeft recht van spreken jaquote:Op zondag 1 juli 2007 19:02 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Qua uitstraling zeker. Het bedroevende weer zal ook wel aan dat imago bijdragen.
Dat weet je niet natuurlijk. Maar zijn tennisspel is wel eentonigquote:Op zondag 1 juli 2007 19:56 schreef Steenarend het volgende:
Ik vind Davydenko maar een saaie piet.
wat deden ze dan? want ik heb het niet gezienquote:Op zondag 1 juli 2007 20:30 schreef TheGeneral het volgende:
McEnroe en Becker bij het Diana concert.
Niet veel hoor. Iemand aankondigen. Wel populair bij het publiek. Voornamelijk McEnroe geloof ik dan.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
wat deden ze dan? want ik heb het niet gezien
Zijn beide gewoon populair in engelandquote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet veel hoor. Iemand aankondigen. Wel populair bij het publiek. Voornamelijk McEnroe geloof ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |