Blijft jammer, vind het nog steeds een toffe spelert.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Safin is de personificatie van inconsistentie. Dus de ene set kan hij met 6 - 0 als het ware afgedroogd worden, de volgende set wordt het 7 - 6 en speelt hij de sterren van de hemel.
Nee johquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb Michaëla gemist
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef snellejelle het volgende:
is 't echt waar dat die russin moest janken na de eerste ser?
heb je 'n nieuwe liefde mirri?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Chakvetadze heeft nature een btje een jankgezichtje en ze zat met haar hand tegen haar ogen. Ze moest helemaal niet huilen.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Wie dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
heb je 'n nieuwe liefde mirri?
[..]
Ik heb het echt niet gezien ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:19 schreef bladibladibla het volgende:
[..]![]()
Was duidelijk te zien op de beelden
Erg knap hoor, GSM nu.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
Tsonga breekt en gaat serveren voor zijn derde 3-0 zege op rij.
Ik heb dr gewoon niet zien janken, that's all. Noem jij het verdedigen als ik van iemand zeg dat ze een jankhoofd heeft?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Chakvetadze natuurlijk
jij zit d'r te "verdedigen"
16 uit 17 punten op eerste serve.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef Fugie het volgende:
Roddick heeft ook helemaal niet zoveel aces ? Wel een hoog percentage not returned services dan neem ik aan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |