Ik denk dat hij zichzelf er heel erg in herkend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:04 schreef Disana het volgende:
Zoals Dennis 'poessie' (pussy) zegtMet dat pruilmondje. Alsof hij persoonlijk alles afweet van mannen die pussies zijn.
Inderdaad. Bang om er een te zijn, ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf er heel erg in herkend.
Zoiets? Nou ja, staat... hangt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef Frasier het volgende:
Is er een screenshot waarop Dennis met "al" z'n vrienden staat?
Hij lijkt zich behoorlijk ongemakkelijk te voelen tussen al die vrouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets? Nou ja, staat... hangt.
[afbeelding]
Ik weet niet of je toen keek, maar dat deed hij ook. Het was veel meer dan een verlegen vent... het leek op afkeer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hij lijkt zich behoorlijk ongemakkelijk te voelen tussen al die vrouwen.
Doen wequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:26 schreef CoT het volgende:
Als dit topic vol, sturen we het op naar Dennis
Gelukkig hebben figuren als Jaap wel inhoudquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:53 schreef Pavement het volgende:
Beste topic tot nu toe om eens buiten de cos los te gaan op deze freak of nature.
Beste Dennis, om te beginnen haal je handen eens uit je zakken en zet je zonnebril af als de zon niet schijnt.
Ik krijg zulke buitenaardse kotsaanvallen als ik die mislukte andrelonkop van jouw zie, dat ik niet begrijp dat jij jezelf zo graag in de spiegel ziet. Bij elk raampje spiegel die je voorbij loopt zit je te kijken of je fucking haar en niet te vergeten wenkbrauw goed zit. Dude wtf maak het uit dat, dat ene sprietje haar iets anders zit, dit valt niemand op behalve jezelf. Verder vind de bomen in de tuin van de villa leuker om na te kijken dan jij met je handen in je zak die rondjes loopt. Je voegt echt totaal geen ene reet toe aan het programma. Volgens mij zit je er gewoon om mooi gevonden te worden door meisje van 10, zodat je naar jouw eigen denken beroemd kan worden, aangezien al je eerdere pogingen zijn mislukt. Maar om een tv persoonlijkheid of zoiets te worden moet je niet alleen een wehkampkop hebben maar ook enig inhoud. Jij mooiboy met je make up kop hebt totaal geen inhoud en bent echt misselijkmakend om naar te kijken.
Nee Lieve, beslist niet raar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
Is het heel raar als ik Denniks helemaal geen mooiboy vind?
Zijn haar zit raar, vreemde ongelijke haargrens geeft iets waanzinnigs aan. Zijn ogen zien er allebei uit alsof hij vaak gehuild heeft of in elkaar geslagen is of vaak hooikoorts heeft. Zijn ene oog is iets kleiner dan de andere en dat is in zijn geval niet zo mooi.
Hij heeft geen ontwapenende lach of een iets waardoor je nog eens extra kijkt.
Los van voorkeur is dit geen mooiboy volgens mij.
een mooiboy is iemand die zichzelf mooi vind, hoeft niet perse knap te zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:02 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee Lieve, beslist niet raar.
Ik vind het ook geen mooiboy, ik vind hem griezelig. Zelfs zijn tanden vind ik eng.
Ja, maar daar gaat het niet over. Kom met tegen argumenten als je een stijve plasser krijgt van dennis en niet met een nieuwe vraag die inhoudlijk hier geen reet me te maken heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:50 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben figuren als Jaap wel inhoud
hij heeft gewoon een rotkop ........quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
een mooiboy is iemand die zichzelf mooi vind, hoeft niet perse knap te zijn.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat het niet over. Kom met tegen argumenten als je een stijve plasser krijgt van dennis en niet met een nieuwe vraag die inhoudlijk hier geen reet me te maken heeft
Hij heeft nog een tijdje bij mijn voetbalclub gezeten hoorde ik. Later naar Voorschoten 97 gegaan om in het 2e te voetballen. Hij kan dus wel aardig voetballen. Hij komt wel over als een niet zo sympathieke kerel.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef DiDijo het volgende:
http://miljonairdennis.web-log.nl/dennis/2007/06/dennis.html
Dennis heet bax, dus Dennis bax![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets? Nou ja, staat... hangt.
[afbeelding]
Dat is alleen maar omdat de rest zo beroerd is. En die rest is nu alleen maar groter geworden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:29 schreef DeVinger het volgende:
Het is wel eens goed toch, een anti-huub. Dat huub ophemelen is ook overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |