Ow, ok, thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef demins het volgende:
[..]
Lades die niet meer lekker schuiven, uit de private, vervangen.
Jaap had het er toch van de week over dat hij vrijdagavond iets zou horen en dat er dan iets zou gebeuren?? Misschien gaat hij zijn intrek nemen in de fitness? Zou wel een mooie riante slaapkamer zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af? Wat deed hij met zijn lades in de fitness?
lieke stijgt sterk in mijn achtingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:05 schreef Sporti het volgende:
lieke heeft kattegrit gekocht en katteneten,en babyvoeding voor dennis.ze willen zijn bed opmaken als kattebak
van VOL
houdt het bekken lekker soepel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
Natasja is weer aan het trainen voor haar BEKkeninstabiliteit d.m.v. het springen op bed en krijsen
Nadia komt binnen; dus kan hij zijn alliantie definitief opzeggen met lieke en huubquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap had het er toch van de week over dat hij vrijdagavond iets zou horen en dat er dan iets zou gebeuren?? Misschien gaat hij zijn intrek nemen in de fitness? Zou wel een mooie riante slaapkamer zijn![]()
Dat is niet om aan te horen, mijn boxen maken overuren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:16 schreef 2live het volgende:
wat is natas weer hysterisch, bah!
Dacht even dat hij een soort toeval had.. maar 'tis gewoon Jaap geloof ik.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:19 schreef CoT het volgende:
Waar heeft Jaap last van?
'Ik haat mezelf.' 'Kutzooi. Ik haat jullie allemaal. Teringlijers.'quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:19 schreef CoT het volgende:
Waar heeft Jaap last van?
MOOI MEISJEquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
dellie straks vriendinnen met Nadia?
ja dat klopt ook amanda komt een na laatste en hij laatste nuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef Donnie29 het volgende:
Hahaha Dennis denkt dat de Popo poll gaat veranderen, wat een GRAF KNEUS!
Gaat vanzelf namelijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:27 schreef akveor het volgende:
Die Dennis begrijpt er niets van. Huub heeft zich nooit wat aangetrokken van z'n populariteit op het Internet.
En stil is Dennix.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
denniks; laat me niet lachen
l; doe dan die mondhoek omlaag
En dan zijn er nog mensen die beweren dat Lieke geen humor heeft!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:29 schreef 2live het volgende:
denniks; laat me niet lachen
l; doe dan die mondhoek omlaag
Die krijgt die vannacht in bedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:31 schreef DrsH het volgende:
Dennisje moet straks weer naar de buren voor het nuttigen van zijn afgekolfde borstvoeding
Heeft ze gedouched en heur haar gewassen?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef 2live het volgende:
nou genoeg aandacht voor Denniks.
Lelijk weer die haren van Amanda.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef 2live het volgende:
nou genoeg aandacht voor Denniks.
Lelijk weer die haren van Amanda.
bedoeld ie daar de hemel/hel mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef petraa het volgende:
D: Laat mij gewoon genieten van de weg naar boven.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Dennix: Je ben een weg ingegaan, en dat is de weg uit de Villa.
nou sla je doorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Heeft ze gedouched en heur haar gewassen?
Ik snap ook niet waar Natasia zich mee bemoeit. Dennis komt toch de slaapkamer binnen en begint met het uitschelden avn Lieke an daarna begint ie zg Huub op te ruien....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:33 schreef 2live het volgende:
natas; huub en lieke hoezo 2 tegen 1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |