quote:
alles behalve een watjequote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:44 schreef maril het volgende:
Huub kan het zelf echt niet meer hè hij zoekt hulp , watje.
Wat bedoel je? Dit gaat om een vrijgezellenfeest vorr Japio , waar hij en passnt Dennix in betrekt, top.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:44 schreef maril het volgende:
Volgens mij begrijp je het niet helemaal he?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:44 schreef maril het volgende:
Geen caps please.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
Denniks schijt 7 kleuren stront!
Jawel want als hij zelf het initiatief neemt gaat dat stumpertje over de schreef en heeft hij weer een boete. hij is gewoon laf, maar das niet erg hij krijgt dit later dubbel terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet helemaal he?
Is mijn hartje, mijn duifje, mijn pielevreugd oprecht enthousiast over de Febo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:49 schreef noekje het volgende:
Ik verdenk de redactie trouwens voor deze tip. Dit gaat geweldige streams opleveren.
Zoveel leuker dan het uitlokken tot geweld om iemand te pakken.
Het gaat hier om de organisatie van het vrijgezellenfeest voor Jaap!!!!!!! Is toch logisch dat hij wat organiseerd??? Of mis ik hier de clou?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:48 schreef maril het volgende:
[..]
Jawel want als hij zelf het initiatief neemt gaat dat stumpertje over de schreef en heeft hij weer een boete. hij is gewoon laf, maar das niet erg hij krijgt dit later dubbel terug.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Is mijn hartje, mijn duifje, mijn pielevreugd oprecht enthousiast over de Febo?
superidee.... nog leuker als hoeren e.d.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dus geen hoeren of wat dan ook maar gewoon trainen???
die instructeurs moeten Dennis en Jaap keihard aanpakkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoe gaat Huub dennis erin betrekken dan?
Hoeren leek me leukerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:51 schreef Desii het volgende:
[..]
superidee.... nog leuker als hoeren e.d.
Ik ga er zaterdagavond voor zitten...
nee man, hij loopt gewoon te stangen , hap niet zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Het gaat hier om de organisatie van het vrijgezellenfeest voor Jaap!!!!!!! Is toch logisch dat hij wat organiseerd??? Of mis ik hier de clou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |